Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV Lottery
DV Lottery
Zoals we allen gelezen hebben is Dennis een van de gelukkigen in Nederland die via de DV loterij een visum heeft gekregen dat hem het recht geeft om naar de VS te gaan en een Green Card te krijgen.
Ik heb zelf met de DV2004 meegedaan zonder succes, en nu zit ik te wachten of dat ik tot de gelukkigen behoor in de DV2005.
In heel Europa zijn al brieven op de deurmat gevallen, maar ik heb nog niets gehoord over Nederlanders die een Notification Letter hebben ontvangen.
Weet iemand hier of er al Nederlanders zijn die een brief hebben ontvangen voor de DV2005?
Ik heb zelf met de DV2004 meegedaan zonder succes, en nu zit ik te wachten of dat ik tot de gelukkigen behoor in de DV2005.
In heel Europa zijn al brieven op de deurmat gevallen, maar ik heb nog niets gehoord over Nederlanders die een Notification Letter hebben ontvangen.
Weet iemand hier of er al Nederlanders zijn die een brief hebben ontvangen voor de DV2005?
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Als je van de vorige loterijen uitgaat zou je zo'n 90 tot 100 NL's (Notification letters) in Nederland verwachten. Kleine kans dus dat je zo'n winnaar op straat tegenkomt...
Maar let op: NL's worden uitgestuurd in batches, dus het kan zijn dat Nederland laat aan de beurt is. Ik ontving mijn brief vorig jaar pas eind juni.
Maar let op: NL's worden uitgestuurd in batches, dus het kan zijn dat Nederland laat aan de beurt is. Ik ontving mijn brief vorig jaar pas eind juni.
De kans iemand op straat tegen te komen is inderdaad vrij klein, maar vorig jaar ben ik toch berichten tegengekomen van verschillende mensen die een NL hadden ontvangen, dit jaar nog helemaal niets. Het versturen van de brieven lijkt dit jaar ook anders te gaan dan vorig jaar, dus wie weet liggen de brieven voor Nederlanders nog ergens te wachten om gepost te worden.Dennis schreef:Als je van de vorige loterijen uitgaat zou je zo'n 90 tot 100 NL's (Notification letters) in Nederland verwachten. Kleine kans dus dat je zo'n winnaar op straat tegenkomt...
Nog maar even geduld hebben dus........

-
- Amerikafan
Ik heb ook meegedaan en ook nog niks gehoord. Ik weet het niet meer zeker, maar wat was ook weer de periode waarin je bericht kon krijgen? Ik dacht dat die liep van mei tot en met september of zo? In ieder geval erg lang! Ik hoop dat (als ik bericht krijg) ik bericht krijg voor ik wegga. Zou vervelend zijn als ik het misliep. Blijven hopen in ieder geval.....
Succes met wachten allemaal!
Haye
Succes met wachten allemaal!
Haye
Haye, de periode loopt van mei tot juli, dit jaar zijn ze zelfs al begin april begonnen. Voorheen werden de brieven altijd per regio verzonden, eerst Afrika, dan Azie, dan Europa enz. enz. Dit jaar doen ze het anders, ze sturen gewoon alles door elkaar. Eind juni moet alles verstuurd zijn.Texas Cowboy schreef:Ik heb ook meegedaan en ook nog niks gehoord. Ik weet het niet meer zeker, maar wat was ook weer de periode waarin je bericht kon krijgen? Ik dacht dat die liep van mei tot en met september.......
Haye
Laatst gewijzigd door Ronald op 08 jun 2004, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo allemaal,
Het is wel knap dat jullie allemaal hebben meegedaan aan die lotterij.
Ikzelf heb heel veel interesse in Amerika en alles wat ermee te maken heeft. Maar om hier alles op te geven om daar te kunnen wonen is een hele grote stap. Petje af dat jullie dat serieus aandurven!
Veel succes met wachten en ik hoop dat jullie droom net als die van Dennis uitkomt.
Nikki
Het is wel knap dat jullie allemaal hebben meegedaan aan die lotterij.
Ikzelf heb heel veel interesse in Amerika en alles wat ermee te maken heeft. Maar om hier alles op te geven om daar te kunnen wonen is een hele grote stap. Petje af dat jullie dat serieus aandurven!
Veel succes met wachten en ik hoop dat jullie droom net als die van Dennis uitkomt.
Nikki
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 18766 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer