Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nog even een vraagje over dv 2007

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
nath
Amerika-ontdekker

nog even een vraagje over dv 2007

Bericht door nath »

Bij vraag 7a op de dv lottery.state web-site staat : In care of. Bedoelen ze daar nou mee naar wie het geadresseerd moet worden? Dat dacht ik namelijk wel maar ik weet het niet zeker.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Nath, het wil inderdaad zeggen 'ter attentie van'.
Als je daar je eigen adres invult, dan kan je ook je eigen naam invullen.
Maar als de kans bestaat dat je volgend jaar niet meer op dat adres woont, dan kan je daar beter het adres van ouders, familie of vrienden invullen, dus:
in care of: Huppeldepup Van Vriendegem', met zijn adres er achter.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
nath
Amerika-ontdekker

Bericht door nath »

Bedankt Kastelke! Ik zag het al helemaal voor me dat ik iets verkeerd zou invullen en dat mn application afgekeurd zou worden. Het zou je maar gebeuren!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

nath schreef:Bedankt Kastelke! Ik zag het al helemaal voor me dat ik iets verkeerd zou invullen en dat mn application afgekeurd zou worden. Het zou je maar gebeuren!
Zie ook de FAQ en de uitleg over het verloop van de procedure.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer