Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dv-2011 start op 2 oktober (tot 30 november)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
belleke
Amerika-newbie

Re: Dv-2011 start op 2 oktober (tot 30 november)

Bericht door belleke »

Hallo,

dit is de eerste keer dat ik een reactie op dit forum schrijf. Ik moet zeggen dat ik wel stiekem de afgelopen maanden heb meegelezen wat er allemaal gezegd werd over de DV-2010 lottery. Nu dacht ik met DV-2011 in aantocht dat het wel tijd werd om hier ook op te staan :)

Ik heb al gelijk een vraagje ivm foto's. Ook ik dacht dat als je foto's door validator goedgekeurd zijn, dat je foto's ok zijn. Blijkbaar niet. Maar sinds dit jaar kan je ook je status controleren, als je foto's dan niet goed waren, zou dat daar dan niet vermeld staan? Of is dat teveel gevraagd van me? ;)
Ik zou het jammer vinden (net als iedereen hier!) dat ik de felbegeerde groene kaart niet zou winnen omdat mijn foto's niet goed zijn.

Alle tips zijn welkom om dit te vermijden!

Blij hier te zijn en VEEL GELUK aan iedereen die zich weer inschrijft! (voor mij zal het de 3e keer zijn...3 keer is scheepsrecht, niet?! ;)

Isabelle
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Hallo Isabelle,

Ik denk niet dat ze op de online check vermelden waarom je evt niet uitgeloot bent. Puur alleen of je wel of niet uitgeloot bent!

Als je de foto door de validator haalt zal de validator kijken of het bestand niet te groot is en of die aan de geeisde formaat voldoet. ( ik heb het namelijk uitgeprobeerd met een foto waarin mijn gezicht maar voor de helft zichtbaar was en die kwam ook door de validator heen ).

Voor mij is het ook de derde keer, dus hopelijk voor mij ook scheepsrecht :D

Heel veel succes in ieder geval! :beerchug:
belleke
Amerika-newbie

Bericht door belleke »

Bedankt Marcel voor de toelichting!

Succes :)

Het is bijna zover!!! :dance:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Het kriebelt!!!! Het is nu al 'officieel' 2 oktober maar ik moet eerst nog een aantal uurtjes gaan slapen. Dan: foto's maken en invullen :D
Jacqueline
Amerika-ontdekker

Bericht door Jacqueline »

heel veel succes allemaal ^^ :beerchug: :doublethumb:
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Iedereen heel veel succes!

Er zijn hier wat onverwachte ontwikkelingen waardoor ik niet zeker weet of ik mee doe dit jaar.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Marcel87 schreef:Er zijn hier wat onverwachte ontwikkelingen waardoor ik niet zeker weet of ik mee doe dit jaar.
Positief toch wel, mag ik hopen?

Gr., Flipje
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik vind het positief ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Alleen weer niet helemaal optimaal haha.

Ik heb iemand leren kennen, en het klikt echt supergoed! Helaas heb ik net afscheid moeten nemen van hem op schiphol, hij woont in Londen ( is al stuk dichterbij haha ).
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Marcel, goed voor jou!
Maar vul nou gewoon dat formulier in, beslissen om niet door te zetten kan je nog altijd als je volgend jaar een Notificaiton Letter zou ontvangen!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik weet niet, ben er op dit moment niet meer van overtuigd. Ik heb nog tot eind november dus wie weet :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer