Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
orlando ...of toch Miami
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: orlando ...of toch Miami
Hi
Ik woon in Orlando (nu twee jaar) en werk in de real estate hier. Ik werk voor een makelaar die zowel huurwoningen als koopwoningen doet. Als ik jullie op huizengebied en Orlando gebied ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag. Kijk inderdaad voor huizen ook eens richting Clermont en Davenport. In Poinciana (vlakbij Kissimee) zijn ook voor minder geld, mooie huizen te koop. Poinciana ligt echter wat verder weg zeg maar.
Mijn makelaar heeft ook diverse kantoren in Miami en omgeving dus als je die richting opgaat laat maar even weten, dan kan ik je contactpersonen daar door geven als je interesse hebt.
Mij bevalt het verder prima in Orlando. Genoeg dingen te doen en te zien. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar wat voor bedrijf zijn jullie precies naar op zoek?
Sue in Orlando, FL
www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Ik woon in Orlando (nu twee jaar) en werk in de real estate hier. Ik werk voor een makelaar die zowel huurwoningen als koopwoningen doet. Als ik jullie op huizengebied en Orlando gebied ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag. Kijk inderdaad voor huizen ook eens richting Clermont en Davenport. In Poinciana (vlakbij Kissimee) zijn ook voor minder geld, mooie huizen te koop. Poinciana ligt echter wat verder weg zeg maar.
Mijn makelaar heeft ook diverse kantoren in Miami en omgeving dus als je die richting opgaat laat maar even weten, dan kan ik je contactpersonen daar door geven als je interesse hebt.
Mij bevalt het verder prima in Orlando. Genoeg dingen te doen en te zien. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar wat voor bedrijf zijn jullie precies naar op zoek?
Sue in Orlando, FL
www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
-
Bennogr
- Amerika-expert
PBBI heeft mijn hulp niet nodig, hij heeft zijn zegje al goed gedaan, maar ik wil hem toch wel even bijvallen.
Ik heb nu een paar huizen gekocht en verkocht (drie in totaal). Telkens met behulp van een makelaar, die inderdaad achteraf betaald werd. Maar dat is toch wel heel wat anders, de dame die ons in een maand tijd 30 huizen heeft laten zien, wist redelijk zeker dat ze op een gegeven, afzienbaar, ogenblik haar commissie zou krijgen, ze heeft daarvoor een voor haar redelijke investering gedaan.
Maar zodra je een ingewikkelde en lange immigratieweg (en immigratie wordt steeds moeilijker) gaat inslaan, dan ben je met iets heel anders bezig dan een redelijk eenvoudige recht op-en-neer transactie binnen de VS met mensen die of al legaal zijn of Amerikaan geworden zijn.
Mensen met de neus op de feiten drukken door ze een eerste investering te laten doen (en ik zou heel wat meer vragen dan 1500 euro!), is goed voor iedereen.
Ik heb nu een paar huizen gekocht en verkocht (drie in totaal). Telkens met behulp van een makelaar, die inderdaad achteraf betaald werd. Maar dat is toch wel heel wat anders, de dame die ons in een maand tijd 30 huizen heeft laten zien, wist redelijk zeker dat ze op een gegeven, afzienbaar, ogenblik haar commissie zou krijgen, ze heeft daarvoor een voor haar redelijke investering gedaan.
Maar zodra je een ingewikkelde en lange immigratieweg (en immigratie wordt steeds moeilijker) gaat inslaan, dan ben je met iets heel anders bezig dan een redelijk eenvoudige recht op-en-neer transactie binnen de VS met mensen die of al legaal zijn of Amerikaan geworden zijn.
Mensen met de neus op de feiten drukken door ze een eerste investering te laten doen (en ik zou heel wat meer vragen dan 1500 euro!), is goed voor iedereen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Ik snap wat je bedoeld, en niemand wil werk voor niets doen, maar een makelaar of business broker is geen immigratie lawyer en die heb je zeker nodig als je een E2 wil gaan aanvragen. Daar kan je niet op besparen. De meeste makelaars werken hier zonder geld te vragen en adverteren zelfs met bedrijven waar E2 visa's voor gekregen kunnen worden aangezien alle tax returns in orde zijn. In zo'n geval heb kan je geld besparen en de lawyer heb je toch nodig en die zorgt dat je alles in orde hebt.
Uit eindelijk is een business broker een transactie broker die zowel voor de verkoper als de koper werkt en dus niemand echt advies geeft en alleen geld verdiend als hij verkoopt. De meeste mensen vragen de E2 pas aan nadat de deal is afgerond aangezien zelden een verkoper maanden wil wachten of de buitenlander zijn visum krijgt. Alleen een immigratie lawyer die vaak met E2 visa's te maken heeft gehad weet te zeggen of een E2 aanvraag kans maakt of niet ener zijn div. mensen al teleurgesteld omdat het toch niet zo ging als ze gehoopt hadden.
Als de makelaar 1500.- Euro voor af vraagt wat nog meer is als $ 1500.- is zijn goed recht en ik snap het ook wel een beetje maar het is zeker niet gebruikelijk en hier zijn div. Nederlandse brokers of Amerikaanse die het voor niets doen en alleen hun commissie opstrijken.
Uit eindelijk is een business broker een transactie broker die zowel voor de verkoper als de koper werkt en dus niemand echt advies geeft en alleen geld verdiend als hij verkoopt. De meeste mensen vragen de E2 pas aan nadat de deal is afgerond aangezien zelden een verkoper maanden wil wachten of de buitenlander zijn visum krijgt. Alleen een immigratie lawyer die vaak met E2 visa's te maken heeft gehad weet te zeggen of een E2 aanvraag kans maakt of niet ener zijn div. mensen al teleurgesteld omdat het toch niet zo ging als ze gehoopt hadden.
Als de makelaar 1500.- Euro voor af vraagt wat nog meer is als $ 1500.- is zijn goed recht en ik snap het ook wel een beetje maar het is zeker niet gebruikelijk en hier zijn div. Nederlandse brokers of Amerikaanse die het voor niets doen en alleen hun commissie opstrijken.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Maar, zo zit ik me nu te bedenken, een makelaar die niets vooraf vraagt en alleen de commissie opstrijkt heeft een ethisch probleem: zij heeft immers een prikkel om alles maar zo goed mogelijk voor te stellen en mogelijk wat negatieve informatie te "vergeten". Want: betaling komt alleen als alles gelukt is, of mogelijk wat eerder: als de aanvraag is ingediend.
Net zoals een makelaar die het niet zo nauw neemt (of in geldnood zit) niet gauw zal wijzen op plannen om volgend jaar een varkensfokkerij met 10.000 varkens in de volgende straat van je droomhuis op te trekken. Dat zou immers de plannen van de potentiele koper wel eens kunnen veranderen.
Zo beschouwd is dat systeem van betaling achteraf oneerlijker dan van tevoren een aanbetaling vragen. Vanwege die prikkel dus om de 'deal' te sluiten en het geld te vangen. Bijna net zoals sommige verkooptaktieken: koop nu, want morgen gaat de prijs omhoog, oneigenlijke druk op de klant om niet verder na te denken en meteen maar in de transactie te springen.
Net zoals een makelaar die het niet zo nauw neemt (of in geldnood zit) niet gauw zal wijzen op plannen om volgend jaar een varkensfokkerij met 10.000 varkens in de volgende straat van je droomhuis op te trekken. Dat zou immers de plannen van de potentiele koper wel eens kunnen veranderen.
Zo beschouwd is dat systeem van betaling achteraf oneerlijker dan van tevoren een aanbetaling vragen. Vanwege die prikkel dus om de 'deal' te sluiten en het geld te vangen. Bijna net zoals sommige verkooptaktieken: koop nu, want morgen gaat de prijs omhoog, oneigenlijke druk op de klant om niet verder na te denken en meteen maar in de transactie te springen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
In beide gevallen heb je geen garantie. Bovendien is het in Amerika meer nog het wilde westen met zaken doen. Niemand (ook geen makelaar) verteld je meer dan nodig is en als je een zaak wilt kopen zul je zelf wat ze hier "due diligence" noemen, moeten doen.
Een makelaar die je vooraf betaald zal je verder ook niets meer vertellen dan nodig is, want als die een paar maanden met je bezig is zal die ook commissie willen hebben en niet maanden willen werken voor 1500.- en geen closing hebben. Je koopt geen zekerheid, alleen de makelaar heeft meer zekerheid dat hij niet alles voor niets doet, wat een beetje begrijpelijk is maar hier verder niemand doet. Een makelaar laat je ook onmiddelijk een papier tekenen om je te laten weten dat hij legally geen uitspraken kan doen en zal dus alleen het hoog nodige vertellen. De zogenaamde "disclosures" zijn altijd zo geschreven dat je bijna niets kan doen aangezien de makelaar zegt van niets te weten en de eigenaar zegt in een disclosure dat hij zich niet bewust is van wat dan ook en alleen waar hij echt niet onderuit kan wordt verteld. Een makelaar gaat je zeker niet vertellen dat mogelijk een ander ergens gaat beginnen want dan zeggen ze later..."we wisten niet dat iemand die plannen had" dat is allemaal "due diligence" van de koper.
Een makelaar is hier niet wat ze zijn in Nederland en iedereen zonder strafblad (en we hebben we ook gezien met strafblad) kan een 64 urige online cursus doen en zich "realtor" noemen....voor business broker is het ietsjes anders maar het totaal niet vergelijkbaar met Nederland waar de cursussen of opleiding veel langer en niet alleen maar online hoeven te worden te doen.
Het is hier vrij om te vragen wat je wil en iedereen kan zelf kiezen of hij wel of niet vooraf wil betalen, maar als je enigszins wat zaken hier hebt gedaan dan weet je dat uiteindelijk een lawyer goud waard is.
Een makelaar die je vooraf betaald zal je verder ook niets meer vertellen dan nodig is, want als die een paar maanden met je bezig is zal die ook commissie willen hebben en niet maanden willen werken voor 1500.- en geen closing hebben. Je koopt geen zekerheid, alleen de makelaar heeft meer zekerheid dat hij niet alles voor niets doet, wat een beetje begrijpelijk is maar hier verder niemand doet. Een makelaar laat je ook onmiddelijk een papier tekenen om je te laten weten dat hij legally geen uitspraken kan doen en zal dus alleen het hoog nodige vertellen. De zogenaamde "disclosures" zijn altijd zo geschreven dat je bijna niets kan doen aangezien de makelaar zegt van niets te weten en de eigenaar zegt in een disclosure dat hij zich niet bewust is van wat dan ook en alleen waar hij echt niet onderuit kan wordt verteld. Een makelaar gaat je zeker niet vertellen dat mogelijk een ander ergens gaat beginnen want dan zeggen ze later..."we wisten niet dat iemand die plannen had" dat is allemaal "due diligence" van de koper.
Een makelaar is hier niet wat ze zijn in Nederland en iedereen zonder strafblad (en we hebben we ook gezien met strafblad) kan een 64 urige online cursus doen en zich "realtor" noemen....voor business broker is het ietsjes anders maar het totaal niet vergelijkbaar met Nederland waar de cursussen of opleiding veel langer en niet alleen maar online hoeven te worden te doen.
Het is hier vrij om te vragen wat je wil en iedereen kan zelf kiezen of hij wel of niet vooraf wil betalen, maar als je enigszins wat zaken hier hebt gedaan dan weet je dat uiteindelijk een lawyer goud waard is.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vermoed dat bij PBBI de kosten van de advocaat voor de aanvraag van de E2 in het pakket inbegrepen zijn.
Momenteel bekijken wij Canada als mogelijke optie. En ook daar hebben we vooraf al betaald: je kan wat vrijblijvende info aan de telefoon krijgen als je met een degelijke consultant samenwerkt, maar als je echt je persoonlijke case wilt bespreken en de kansen realistisch wilt evalueren, dan betaal je voor een gesprek dat 2 tot 3 uur duurt ook €250. Beslis je daarna om niet door te gaan (of om alles op je eentje te doen), dan ben je dat geld kwijt. Beslis je om wel door te gaan, dan hoef je die 250 niet te betalen.
Momenteel bekijken wij Canada als mogelijke optie. En ook daar hebben we vooraf al betaald: je kan wat vrijblijvende info aan de telefoon krijgen als je met een degelijke consultant samenwerkt, maar als je echt je persoonlijke case wilt bespreken en de kansen realistisch wilt evalueren, dan betaal je voor een gesprek dat 2 tot 3 uur duurt ook €250. Beslis je daarna om niet door te gaan (of om alles op je eentje te doen), dan ben je dat geld kwijt. Beslis je om wel door te gaan, dan hoef je die 250 niet te betalen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
De discussie ging over een bedrijf in Miami of Orlando, om eerlijk te zeggen maakt het niet uit in welke stad je koopt, brokers zijn er overal, goede en slechte en je moet daar gaan wonen waar je je thuis voelt. Wat betreft de discussie over een betaling vooraf, we hebben dit voornamelijk gedaan om mensen na te laten denken of ze werkelijk wel de stap om te emigreren willen zetten, niet om daar iets aan te verdienen. Een eerste gesprek is bij ons altijd gratis, als we iemand niet kunnen helpen dan zeggen we dat ook, zoals bijv. bij de Tatoo shop. Zoiets is niet te koop, een eventuele optie was niet aantrekkelijk.
Hier ben ik het dus ook niet mee eens, als iemand aan mij vraagt wat wij doen dan geef ik als antwoord dat wij mensen helpen om een bedrijf te vinden en te kopen dat voldoet aan hun wensen en aan de visum eisen. Makkelijker zou zijn, wij verkopen bedrijven, maar dat is niet zo. Wij helpen een bedrijf te vinden en te kopen, dat is wezenlijk anders dan de doorsnee makelaar die het geen bal uitmaakt of de klant wel een visum krijgt, als het bedrijf maar verkocht is. Je kunt rustig een oproep doen om iemand te vinden die via ons een bedrijf heeft gekocht en GEEN visum heeft, die zijn er nl. niet. Als iemand met een bedrijf komt waar we geen brood in zien, dan zeg ik dat rustig en als ik moet kiezen tussen een goed bedrijf van $250.000 en een duurder matig bedrijf dan zal ik aanraden om dat goedkopere bedrijf te kopen. Dat is ook de reden waarom we nog niet rijk zijn :beerchug: , te eerlijk. Garanties heb je nooit, kunnen wij ook niet geven maar we werken wel anders dan een doorsnee makelaar die alleen maar interesse heeft in een verkoop. Maar goed, nu ben ik me weer aan het verdedigen en dat wil ik niet. Iedereen moet doen waar hij zichzelf goed bij voelt, wij wijzen ook wel eens mensen af. Als ik het idee krijg dat er geen klik is, dat ze andere ideeën hebben (bijv. niet realistisch) en we denken dat het een lijdensweg wordt voor alle partijen dan gaan we ook niet verder. Dan maar geen 1500 euro en geen commissie, maar ik kan dan wel rustig slapen.Uit eindelijk is een business broker een transactie broker die zowel voor de verkoper als de koper werkt en dus niemand echt advies geeft en alleen geld verdiend als hij verkoopt. De meeste mensen vragen de E2 pas aan nadat de deal is afgerond aangezien zelden een verkoper maanden wil wachten of de buitenlander zijn visum krijgt
Wij hebben diverse gesprekken met Hans van PBBI gehad en onze ideeën waar anders dan die van PBBI, wat natuurlijk geen probleem is en we zijn dankbaar voor de adviezen. Ons verhaal was ook anders, een nieuwe camping in Texas
We zijn voor het grootste deel zelf aan het werk gegaan en hebben dus een E2 gekregen. Ik kan goed voorstellen dat PBBI een aanbetaling vraagt, naast de camping zitten wij in de export en krijgen dagelijks vragen om een auto te zoeken, doen we dus ook niet meer, er zijn een hoop goudzoekers in de wereld en een stuk minder serieuze klanten.
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
Dit zegt elke makelaar, de eerste die vooraf tegen mij zegt dat hij alleen wil verkopen moet ik nog tegenkomen. Elke makelaar heeft een verhaal over de toegevoegde waarde die hij of zij heeft.pbbi schreef:Hier ben ik het dus ook niet mee eens, als iemand aan mij vraagt wat wij doen dan geef ik als antwoord dat wij mensen helpen om een bedrijf te vinden en te kopen dat voldoet aan hun wensen en aan de visum eisen. Makkelijker zou zijn, wij verkopen bedrijven, maar dat is niet zo. Wij helpen een bedrijf te vinden en te kopen, dat is wezenlijk anders dan de doorsnee makelaar die het geen bal uitmaakt of de klant wel een visum krijgt, als het bedrijf maar verkocht is.
Nogmaals het is niet mijn bedoeling om pbbi aan tevallen. Ik denk dat je bij een mogelijke klant goed moet kijken wie je voor je hebt. er zit een verschil tussen iemand die voor het eerst een bedrijf gaat kopen en mensen die jaren ondernemer zijn. Als je vaker met makelaars werkt dan zijn er dingen waar je op let ( zoals ik al geschreven heb bedrijsvorm aantal transactie´s en ongewone eisen)
Dat is niet wat ik heb gehoordpbbi schreef:Ik vermoed dat bij PBBI de kosten van de advocaat voor de aanvraag van de E2 in het pakket inbegrepen zijn.
Je moet altijd zelf blijven controleren. Iemand die een brijf wil kopen moet over bedrijfskennis beschikken. Iedereen weet dat een makelaar wil verkopenBennogr schreef:Maar, zo zit ik me nu te bedenken, een makelaar die niets vooraf vraagt en alleen de commissie opstrijkt heeft een ethisch probleem
Het heeft idd te maken met gebruiken in de markt zodra iemand daarvan afwijkt let ik extra op.bentlebee schreef:Als de makelaar 1500.- Euro voor af vraagt wat nog meer is als $ 1500.- is zijn goed recht en ik snap het ook wel een beetje maar het is zeker niet gebruikelijk en hier zijn div. Nederlandse brokers of Amerikaanse die het voor niets doen en alleen hun commissie opstrijken.
Het is aardig concreet aan het worden we gaan begin deze week een bod doen. Dus hopen dat we eruit komen.TedjevanEs schreef:Bevalt prima; als je plannen ooit concreet worden en je wilt wat meer info kan je altijd een PB-tje sturen...
De link die ik bij het bericht heb gezet is van alle huizen die te koop zijn op een bepaald park in Parkland het gaat ons echt om dat park. Hoe ben jij in parkland terecht gekomen als ik vragen mag?TedjevanEs schreef:Geen idee wat je bedoeld met park. Parkland is een city, net als Coconut Creek, in NL zouden ze het waarschijnlijk een dorp noemen...
Ik zeg dat tegen mensen die ik tegenkom en die vragen wat we doen, niet tegen prospects. Dat maken ze wel uit het verhaal op als ze bij ons zijn, of ze maken eruit op dat we niet te vertrouwen zijn en dan zij het zo, kan ik er ook niets aan doen.Dit zegt elke makelaar, de eerste die vooraf tegen mij zegt dat hij alleen wil verkopen moet ik nog tegenkomen.
We hebben mensen geholpen die nog nooit een bedrijf hebben gehad en ondernemers die zo goed zaken hebben gedaan dat ze met 40 al niet meer hoeven te werken, in alle gevallen zagen ze een bepaalde toegevoegde waarde in ons. Misschien vonden ze dat een bedrijf kopen in Amerika toch wel anders was dan in hun thuisland.er zit een verschil tussen iemand die voor het eerst een bedrijf gaat kopen en mensen die jaren ondernemer zijn
Laten we deze discussie maar beëindigen, hier komen we toch niet uit.
Adviezen van kopers van een bedrijf in Orlando en Miami zijn hier volgens mij niet te verwachten, en wat voor adviezen zouden dat moeten zijn. Elk bedrijf en elke koop, elk contract is anders. Vertrouw op je ervaring zou ik zeggen en op de broker en emigratie advocaat.
-
suebrons
- Amerikakenner
- Contacteer:
Makelaars hier in Florida mogen geen bedrag vooraf vragen. Het gaat dan om Real Estate dus geen bedrijfsmakelaars. Wordt er wel een bedrag vooraf gevraagd dan kan je strafrechtelijk vervolgd worden. Geen idee hoe dat met bedrijfsmakelaars zit.bentlebee schreef: Een makelaar is hier niet wat ze zijn in Nederland en iedereen zonder strafblad (en we hebben we ook gezien met strafblad) kan een 64 urige online cursus doen en zich "realtor" noemen....voor business broker is het ietsjes anders maar het totaal niet vergelijkbaar met Nederland waar de cursussen of opleiding veel langer en niet alleen maar online hoeven te worden te doen.
En niet iedereen is Realtor. Om jezelf Realtor te mogen noemen moet je lid worden van de National Association of Realtors.
Op dit moment kom je in Florida niet meer in aanmerking voor een Real Estate license als je een strafblad hebt. Hangt wel af van de ernst van het vergrijp, maar een jongen met wie ik in timeshare werkte had een DUI en mocht wel de cursus doen maar krijgt geen toestemming ook officieel examen te doen en mag dus niet officieel (op commissie) in de real estate werken.
En de 63 urige cursus kan inderdaad online maar het is geen kattepis, classroom is beter. Genoeg mensen die zakken voor de state exam. En dat niet alleen minstens elke twee jaar moet je een bijspijkerings cursus volgen. Voor nieuwe sales agenten is er zelfs nog een tweede cursus van 48 uur die verplicht gevolgd moet worden binnen anderhalf tot 2 jaar na het behalen van de licentie, en succesvol afgesloten moet worden met een examen.
Just FYI
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
In Nederland moet je helemaal geen opleiding of cursus volgen om jezelf makelaar te mogen noemen.
Het enige wat je moet doen is naar de kamer van koophandel gaan om je bedrijf(je) te laten registreren.
In de V.S. moet je ten minste nog "enige vorm" van opleiding volgen...
Het enige wat je moet doen is naar de kamer van koophandel gaan om je bedrijf(je) te laten registreren.
In de V.S. moet je ten minste nog "enige vorm" van opleiding volgen...
Just FYI,
op een ander forum was een discussie over het onderwerp van convicted felons and realtor licenses en haast niemand wilde het geloven. Per post heb ik toen de bewijzen gestuurd en een van de makelaars heeft me toen geholpen om er iets aan te doen. Helaas heeft de persoon nog haar license maar is die inactive. Ze heeft haar license gekregen een week na haar 3de veroordeling tot 15 maanden prison, maar door een deal met de DA heeft ze 36 maanden probation gekregen. We hebben een brief aan Charlie Crist geschreven (Governor of Fl) en daar is toen wel werk van gemaakt. Er is ook een brief naar haar brokers(s) gegaan en haar laatste broker kreeg de brief op vrijdag en maandag was haar license daar weg...dus het hielp. Ook zijn er nog al veel mortgage brokers die niet zo'n zuiver verleden hebben en er zijn div. artikelen over geschreven en ondanks dat er vingerprints worden genomen zijn er toch nog vele die toch werkzaam zijn of zijn geweest...hetzelfde geldt voor makelaars en vermoedelijk andere licensed personnel.
http://74.125.47.132/search?q=cache:q_E ... clnk&gl=us
op een ander forum was een discussie over het onderwerp van convicted felons and realtor licenses en haast niemand wilde het geloven. Per post heb ik toen de bewijzen gestuurd en een van de makelaars heeft me toen geholpen om er iets aan te doen. Helaas heeft de persoon nog haar license maar is die inactive. Ze heeft haar license gekregen een week na haar 3de veroordeling tot 15 maanden prison, maar door een deal met de DA heeft ze 36 maanden probation gekregen. We hebben een brief aan Charlie Crist geschreven (Governor of Fl) en daar is toen wel werk van gemaakt. Er is ook een brief naar haar brokers(s) gegaan en haar laatste broker kreeg de brief op vrijdag en maandag was haar license daar weg...dus het hielp. Ook zijn er nog al veel mortgage brokers die niet zo'n zuiver verleden hebben en er zijn div. artikelen over geschreven en ondanks dat er vingerprints worden genomen zijn er toch nog vele die toch werkzaam zijn of zijn geweest...hetzelfde geldt voor makelaars en vermoedelijk andere licensed personnel.
http://74.125.47.132/search?q=cache:q_E ... clnk&gl=us
- Disney-Golf
- Amerikakenner
Ik begrijp wat je bedoeld!
Ondanks dat het beroep van vastgoedmakelaar in België beschermd is, ken ik het verschijnsel.
Veroordeelden stichten een vennootschap en werken zogezegd onder de kap van een "erkende" makelaar.
Ik denk dat dit altijd wel zal blijven en overal ter wereld zal bestaan.
ff terug on topic;
@ familie Florida: is jullie beslissing al gevallen?
Miami of Orlando...
Ondanks dat het beroep van vastgoedmakelaar in België beschermd is, ken ik het verschijnsel.
Veroordeelden stichten een vennootschap en werken zogezegd onder de kap van een "erkende" makelaar.
Ik denk dat dit altijd wel zal blijven en overal ter wereld zal bestaan.
ff terug on topic;
@ familie Florida: is jullie beslissing al gevallen?
Miami of Orlando...
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
Onze voorkeur is altijd naar Miami uitgegaan alleen kregen we hier niet het goede bedrijf gevonden. Maar dat lijkt te veranderen we gaan morgenochtend een bod uitbrengen en dan is het hopen dat we eruitkomen maar dat verwacht ik wel.bentlebee schreef:@ familie Florida: is jullie beslissing al gevallen?
Miami of Orlando...
ik hou jullie op de hoogte en zal verslag doen van onze aanvraag zodat andere er misschien iets aan hebben
- Disney-Golf
- Amerikakenner
Spannend !!!
-
suebrons
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat zu inderdaad heel mooi zijn. Kunnen jullie toch naar Miami. Veel succes en hou ons op de hoogte.
-
Cybewinder
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik zou zeggen zonder twijfel Orlando. Ik heb een aantal keer de rit gemaakt naar het zuiden van Florida en he is shocking hoe ver je bij alles vandaan bent. Het maakt niet uit waar je heen moet in de VS, je moet praktisch altijd vliegen. Als je in Orlando zit, heb je alweer een beter bereik...
Als je dan toch die omgeving overweegt, zou ik zeker eens kijken in en om Titusville. Zoals je misschien weet is het Space Shuttle programma op de schop en dit heeft een drastische val van property value als gevolgd (business en residential).
Ook zou ik zeker een Atlanta overwegen. Wij wonen 30 zuid van Atlanta... Alles is goed aan te rijden, vliegveld op 30 minuten afstand en bijna hetzelfde mooie weer als Florida, maar dan zonder orkanen
Als je dan toch die omgeving overweegt, zou ik zeker eens kijken in en om Titusville. Zoals je misschien weet is het Space Shuttle programma op de schop en dit heeft een drastische val van property value als gevolgd (business en residential).
Ook zou ik zeker een Atlanta overwegen. Wij wonen 30 zuid van Atlanta... Alles is goed aan te rijden, vliegveld op 30 minuten afstand en bijna hetzelfde mooie weer als Florida, maar dan zonder orkanen
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Als ik de keuze moest maken koos ik voor Miami. Orlando is wel goedkoper, het is misschien iets minder druk dan Miami. Maar hier in het zuiden van Florida is gewoon meer te doen, qua uitgaansleven en dergelijke. Voordeel van Orlando is dat je bijv wel iets naar het noorden kan rijden en dan wel flinke heuvels en bossen hebt. Hier in het zuiden is het vnml beach of Everglades and that is it. Maar Orlando ? Nice for holidays maybe, maar om er te leven ? We waren een paar maanden geleden een weekend in Orlando omdat mijn vrouw daar naar een cursus ging. Ik heb er 2 dagen wat rond gekeken maar vondt het zeker niet echt aantrekkelijk.
Heb je overigens al eens in West Broward gekeken ? Hier in Plantation en Weston vindt je heel leuke huizen in heel rustige woon omgeving en uiteindelijk ben je nog binnen 25 min of zo in Miami .
Heb je overigens al eens in West Broward gekeken ? Hier in Plantation en Weston vindt je heel leuke huizen in heel rustige woon omgeving en uiteindelijk ben je nog binnen 25 min of zo in Miami .
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6766 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 9 Reacties