Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help? (Over een aantal jaar willen gaan wonen in Amerika)
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Help? (Over een aantal jaar willen gaan wonen in Amerika)
Michee is hier nooit meer geweest...... 
Hij lijkt dit forum te zijn vergeten. Mijn broer zegt dat er green cards te koop zijn op e bay :S maar dat kan toch helemaal niet? Voor 10.000 dollar zegt hij, ik ging ook zoeken op e bay en ik kon het ook niet vinden..
-
Bennogr
- Amerika-expert
Ja, er zijn vast groene kaarten te koop op e-Bay. En als je die hebt, heb ik nog een brug in de aanbieding, mooie brug, tussen Manhattan en Brooklyn, staat er al een honderd jaar, maar werkt nog steeds. En spotgoedkoop.
Met andere woorden: een groene kaart die je op eBay koopt is even echt als een Nederlands paspoort op die site gekocht, of een brug in New York, of een moeras in Florida (natuurlijk nooit een moeras genoemd, maar 'land aan/in het water').
Niet doen dus.
Met andere woorden: een groene kaart die je op eBay koopt is even echt als een Nederlands paspoort op die site gekocht, of een brug in New York, of een moeras in Florida (natuurlijk nooit een moeras genoemd, maar 'land aan/in het water').
Niet doen dus.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Haha dat d8 ik ook al.. Maarja wilde het toch even zeker weten :$ bedankt iig.
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik dacht serieus dat het hier om een grapje/sarcastische opmerking ging 
-
Bennogr
- Amerika-expert
Rivercola: je moet de kracht van een onwaarheid (ik heb het op het internet gelezen, 'dus' is het waar!) nooit onderschatten. Zelfs als het er uitziet als een grapje. Altijd meteen proberen de kop in te drukken. En de kop in te drukken. En de kop in te drukken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- RiverCola
- Amerika-expert
Er is een tijd geweest, nog niet eens zo heel erg lang geleden, dat ik mensen kende die een paspoort voor zo'n 2000 euro konden leveren (ik weet het, dat zijn niet de mensen waar je mee om moet gaan). Ik verwacht dus ook wel dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om een greencard te kopen, al zou het een stuk goedkoper zijn dan $10k. Niet aan te raden om te doen overigens, maar het is wel degelijk mogelijk.Celine schreef:Hij lijkt dit forum te zijn vergeten. Mijn broer zegt dat er green cards te koop zijn op e bay :S maar dat kan toch helemaal niet? Voor 10.000 dollar zegt hij, ik ging ook zoeken op e bay en ik kon het ook niet vinden..
Het verhaal van eBay lijkt me aan de andere kant een sterk verhaal, eBay controleert namelijk heel veel op wat er verkocht wordt. Als het al online gezet zou worden, dan zal het er heel snel weer afgehaald worden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8064 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 3 Reacties