jaja5 schreef: Ik heb trouwens de fotos van de jongste maar ik vind ze niet echt super... een zit helemaal naar voren wel hoofd vrijwel recht maar mond open, dat mocht toch niet? Ik had ze destijds zelf gemaakt en herinner me mond dicht en dat is (met wat truukjes) wel altijd gelukt. Nu heeft die fotograaf 2 fotos afgeleverd die ik zeer matig (en niet mooi maar dat is niet vereist natuurlijk) vind... wat denken jullie ervan
Ik ga ze ook even nameten--ik was er niet bij dus ik ga terug als ze niet juist meten
naar aanleiding van de eerder genomen foto's bij een door het Consulaat genoemde fotograaf ben ik inmiddels dus al 2x terug geweest om foto's over te laten maken. Jongste was te groot hoofd (inclusief haar--ja mevrouw het is maar 1 haar...ja precies maar goed als je 10mm bereik hebt hoef je niet 1 haar er buiten te laten komen, toch)lwk schreef:mond dicht is volgens mij meer een nederlandse regel....
mijn DV aanmeld photo was ook niet perfect kwa achtergrond ofzo, ik heb gewoon de leukste van de collectie gepakt en uitgesneden
de ander zat niet goed, en de laatste was aan 1 kant het oor niet juist zichtbaar (dus hoofd licht schuin).
Nu heb ik alles naast elkaar liggen omdat ik dacht alles vandaag af te kunnen krijgen maar met alle info over woonplaatsen, reizen, werk, scholing en precieze data etc. ben ik nog steeds bezig. Dus heb ik alle foto's naast elkaar en is er 1 'anders' dan de andere
De achtergrond oogt GRIJS en niet wit/off-wit zoals alle andere.
Wie heeft zijn interview al gedaan en heeft een idee of ze hier heel erg op letten.
Of wie, interview of niet, heeft een idee hierover.
M'n idee is weer terug te moeten, maar ik heb deze week eigenlijk geen tijd (en kind is op school dus die moet ik er dan afhalen, terugbrengen). Ik hoor het graag, ik wil gewoon niet dat ze opeens in het interview zeggen, oja die ene foto van je kind, die is niet goed.
Bedankt voor jullie input!
oja, nog laatste vraag, MOET een kind in de camera kijken of is er net overheen ook oke (net 1 jaar dus jong en niet makkelijk te sturen