Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What about Philadelphia?
What about Philadelphia?
Ik lees net de post van 'first port of entry Chicago' en vraag me af hoe het in Philadelphia gaat...
Iemand ervaring?
Ik heb ook maar 2 uur en 20 minuten er tussen zitten...
Begin aardig zenuwachtig te worden...
Als ik het goed begrijp moet de gele enveloppe dus gewoon afgegeven worden bij de paspoort check?
Iemand ervaring?
Ik heb ook maar 2 uur en 20 minuten er tussen zitten...
Begin aardig zenuwachtig te worden...
Als ik het goed begrijp moet de gele enveloppe dus gewoon afgegeven worden bij de paspoort check?
Re: What about Philadelphia?
Ik heb zelf geen ervaring bij Philadelphia maar wellicht kun je wat halen uit de diverse reviews van Philadelpia als Port of Entry: http://www.visajourney.com/reviews/poer ... &dfilter=0 
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wat een handige site Jiejie!
Hehe, ik weet het.. dankzij die site zit ik nu in de VS, daar hebben we echt alle informatie vandaan kunnen toveren die we nodig om te kunnen trouwen in de VS en er te kunnen wonen. Ik verwijs best vaak naar die site wanneer mensen hier vragen over iets hebben wat daar al beschreven is (ik hoop alleen dat de allesamerika redactie er geen bezwaar mee heeft dat ik dat soms doe hehe).
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wellicht wil Elke die link opnemen in het lijstje over de greencard onder het kopje Port of entry?
**-> Is gebeurd.**
**-> Is gebeurd.**
Wat een geweldige site Jiejie, heb er meteen maar even gebruik van gemaakt en ben wat meer gerustgesteld! Dank je wel!!!!
Kiyu
Kiyu
Oh ja dat is idd een goede site, geeft me zeker wat meer rust!
Ik zit achter in het vliegtuig, stoel 24 D haha, dus ik zal ff flink doorstappen om voorin de rij te komen
Ik zit achter in het vliegtuig, stoel 24 D haha, dus ik zal ff flink doorstappen om voorin de rij te komen
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
Wat ouderwets duwen en een beetje rijtje voorbij lopen moet ook lukken!
Zijn wij Belgen en Nederlands toch wel gewoon en volgens mij echte kampioenen in.
Of kijken of je toch niet wat meer vooraan in vliegtuigje kan zitten zou ook helpen
Als je on line in checkt kan je meestal seat veranderen en als je bij eerste bent is er meestal behoorlijk wat keuze
Good luck!
Bart1
Zijn wij Belgen en Nederlands toch wel gewoon en volgens mij echte kampioenen in.
Of kijken of je toch niet wat meer vooraan in vliegtuigje kan zitten zou ook helpen
Als je on line in checkt kan je meestal seat veranderen en als je bij eerste bent is er meestal behoorlijk wat keuze
Good luck!
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi hoi,
ik ben inmiddels al twee dagen in Amerika
Het ging hartstikke snel en goed in Philly!
Er was bijna geen rij en ik moest me na de customs even melden bij de immigratie diesnt ofzo dat ging ook vrij vlot.
Een sjaggie vent (waarschijnlijk beroepshouding) die me wat vragen stelde over de trouwdatum, waar we elkaar ontmoet hadden en wat de plannen zijn etc.
Toen een stempel en op naar mijn volgende vlucht, ik had nog een uur over zelfs!!!
Super!
Over een paar dagen een social security card aanvragen, bruiloft regelen en aanvraag indienen voor een green card
heerlijk om weer bij mijn lief te zijn!!!
ik ben inmiddels al twee dagen in Amerika
Het ging hartstikke snel en goed in Philly!
Er was bijna geen rij en ik moest me na de customs even melden bij de immigratie diesnt ofzo dat ging ook vrij vlot.
Een sjaggie vent (waarschijnlijk beroepshouding) die me wat vragen stelde over de trouwdatum, waar we elkaar ontmoet hadden en wat de plannen zijn etc.
Toen een stempel en op naar mijn volgende vlucht, ik had nog een uur over zelfs!!!
Super!
Over een paar dagen een social security card aanvragen, bruiloft regelen en aanvraag indienen voor een green card
heerlijk om weer bij mijn lief te zijn!!!
Ben blij te horen dat je veilig in de VS bent aangekomen en dat alles zeer snel is verlopen 
Btw.. ik wil je aanraden om je social security card pas na twee weken van aankomst aan te vragen. Normaal gesproken zitten jouw gegevens nog niet in het systeem van de SSA en als je het nu aanvraagt kan het tot wel een maand duren voordat je het krijgt want ze moeten dan jouw gegevens op een andere manier opzoeken. Ook doe je er verstandig aan om je SSN aan te vragen voordat je trouwt en voordat je visum is afgelopen, anders willen ze soms nog wel eens moeilijk doen (naamswijziging, out-of-status in het land, en dergelijke).
Btw.. ik wil je aanraden om je social security card pas na twee weken van aankomst aan te vragen. Normaal gesproken zitten jouw gegevens nog niet in het systeem van de SSA en als je het nu aanvraagt kan het tot wel een maand duren voordat je het krijgt want ze moeten dan jouw gegevens op een andere manier opzoeken. Ook doe je er verstandig aan om je SSN aan te vragen voordat je trouwt en voordat je visum is afgelopen, anders willen ze soms nog wel eens moeilijk doen (naamswijziging, out-of-status in het land, en dergelijke).
Ik wilde inderdaad mijn ssc al aanvragen maar mijn verloofde zei ook al dat het waarschijlijk beter was om even te wachten.
Vandaag gekeken voor locaties voor de bruiloft
Vandaag gekeken voor locaties voor de bruiloft
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
Lousj
Lees alleen maar leuke dingen: hop naar je verloofde, bruiloft,...
Het ga je goed!
Lees alleen maar leuke dingen: hop naar je verloofde, bruiloft,...
Het ga je goed!
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1733 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 7 Reacties