Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

toekenning GC DV-2009 winnaars

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
bart1
Amerikafan
Contacteer:

Re: toekenning GC DV-2009 winnaars

Bericht door bart1 »

Net naar bulletin april 2009 gekeken en ja we hebben prijs ons case nummer staat bij May.

Heb ik het goed dat we dus naar verwachting in May het interview zullen hebben en dus ergens in April de tweede brief kunnen verwachten of wil dit gewoon zeggen dat we in May de brief kunnen krijgen voor interview ergens eind juni begin july?
Als ik case nummers van aantal forum leden kan inschatten lijkt het me dat May interview maand zal worden...

Iemand die hier duidelijkheid over kan brengen?

Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Nee, je hebt gelijk, het interview is normaliter in mei. Je krijgt zeer binnenkort een brief met daarin een voorgestelde tijd + datum in mei. In mijn geval was het in maart en kreeg ik de brief ergens in januari als ik me niet vergis. Je hebt dus voldoende tijd om je voor te bereiden op het interview en alle benodigde documenten te regelen. Maak je trouwens niet druk als het al niet uitkomt en je je interview moet verplaatsen. Dat is geen probleem.
"Keep Georgia On Your Mind"
bart1
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door bart1 »

Bandido

bedankt voor snelle reactie. We maken ons nog niet druk zulle, hebben nu alleen een beter zicht op wanneer we 'eindelijk' de finale beslissing kunnen nemen en dus ons dagelijks leven niet meer afhangt van ja of neen GC. Dus eigenlijk wel best leuk.

Bart1

PS we keep Georgia in mind want Atlanta staat bij ons nog steeds hoog op de lijst als mogelijke nieuwe woonplaats
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

bart1 schreef: PS we keep Georgia in mind want Atlanta staat bij ons nog steeds hoog op de lijst als mogelijke nieuwe woonplaats
En dat kan ik je van harte aanbevelen: het leven is hier goed, het weer is lekker en de quality of life hoog. Je kunt hier tenminste nog ruim wonen en nog steeds van de voordelen van een grote stad genieten. Maar mocht je voor Atlanta kiezen, laat me dat weten, dan kan ik je met veel zaken wel helpen. Ik beschik hier over een groot netwerk met wie ik je graag in contact breng. Ook hebben we informatiepakketten die we gratis ter beschikking stellen aan mensen die voor Georgia kiezen vol met praktische info: SSN, DL, banking, utilities, scholen, verzekeringen etc etc.
"Keep Georgia On Your Mind"
jsalien24
Amerika-ontdekker

Bericht door jsalien24 »

Hoihoi, spannend, wij zitten er ook bij voor mei. Ook benieuwd wanneer die tweede brief komt.

Wel zeer opvallend is de jump in mei !!! Dit wil zeggen dat tenminste voor EUROPA heel veel mensen hebben afgehaakt door de economische crisis ... Het speelt dus zeker meer en meer een voorname rol, vooral bij Europeanen die hun huidige job en leven niet durven op te zeggen voor de duik in het onbekende.

Mijn vrouw en ik hebben papierwerk zo goed als bij mekaar op vertalingen na. Dus onze finale beslissing zal binnenkort moeten worden genomen...

Groeten
Joa
sarahlina
Amerika-ontdekker

Bericht door sarahlina »

beste bart, jsalien en andere forumbroeders en zusters :lol:
Nu komt het allemaal wel heel dichtbij voor jullie. Nu wachten op de 2de brief! Ik kan me voorstellen dat het er niet makkelijker op wordt om de definitieve stap te nemen. Ik hoop idd dat forumleden dmv netwerken (zoals Bandido en hopelijk ook andere forumgangers) jullie een eindje op weg kunnen helpen, mooi gebaar vind ik dat. Geef zeker een seintje als de brief er is, Hopelijk beginnen er ook DV-2010 brieven in de bus te vallen in de maand mei.

groetjes en succes!!
Sarah
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer