Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elctriciteit In USA
-
Mr.Triscuits
- Amerika-newbie
Elctriciteit In USA
Ik ben van plan volgend jaar naar de USA te emigreren.
Ik ben in het bezit van redelijk professionele en onvervangbare geluidsapparatuur. Een deel hiervan wil ik niet verkopen.
Is het mogelijk om in Amerika(Texas) een 220 V aansluiting te laten aanleggen ?
Ik heb begrepen dat het verschil tussen 50 Hz en 60 Hz niet zo belangrijk is en meestal tot een beter functionaliteit van de apparatuur leidt.
Klopt dit ??
Ik ben in het bezit van redelijk professionele en onvervangbare geluidsapparatuur. Een deel hiervan wil ik niet verkopen.
Is het mogelijk om in Amerika(Texas) een 220 V aansluiting te laten aanleggen ?
Ik heb begrepen dat het verschil tussen 50 Hz en 60 Hz niet zo belangrijk is en meestal tot een beter functionaliteit van de apparatuur leidt.
Klopt dit ??
-
Arthur van Mourik
-
MrsMiaWallace
- Amerikafan
Ik weet niet in wat voor soort huis je gaat wonen, maar veel huizen hebben wel 220 in de kelder/garage. Het bestaat dus wel in de VS en het lijkt me dat als het er niet in zit dat het dan wel aangelegd kan worden. Hoewel een huurappartement dat waarschijnlijk niet zal toestaan. Van het Hz verschil hebben wij persoonlijk nog nooit iets gemerkt (NL apparatuur naar VS en vv).