Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar in de VS zou je willen wonen?
-
- Amerika-newbie
test gedaan
Ook ik heb de test gedaan bij find your spot. Heel grappig, wat er uit kwam was Albuquerque
en Santa Fe NM,
twee plaatsen die ik vorig jaar met veel genoegen heb bezocht, maar mijn hart heb ik verpand aan Aspen CO. Ik heb daar 5 jaar gewoond, maar home is where the heart is en mijn hart behoort nu toe aan mijn vrouw, dus Arnhem... 

- nicolay
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Las Vegas
Zonder twijfel Las Vegas. Waarom, zie http://www.ilovelasvegas.nl
Voorlopig zal het bij vakanties blijven maar als ik ooit een flinke prijs win ga ik inzetten op een huisje aan het water. Dichtbij de natuur en natuurlijk Las Vegas.
Voorlopig zal het bij vakanties blijven maar als ik ooit een flinke prijs win ga ik inzetten op een huisje aan het water. Dichtbij de natuur en natuurlijk Las Vegas.
Ik ben nog niet in Amerika geweest (ga 3 juni voor het eerst heen), maar als ik nu zou moeten kiezen had ik voor OK gekozen, en dan voornamelijk rond Purcell of Oklahoma City, gewoon omdat ik in de paardenwereld zit en daar ook enorm veel bedrijven en ranches zitten.
Uit de test op findyourspot.com ben ik een aantal keer op Texas uitgekomen, had inderdaad ook gekund
Ik ga dit jaar 6 weken naar Purcell, Oklahoma, dus ben benieuwd of ik het wat vind
Uit de test op findyourspot.com ben ik een aantal keer op Texas uitgekomen, had inderdaad ook gekund

Ik ga dit jaar 6 weken naar Purcell, Oklahoma, dus ben benieuwd of ik het wat vind

-
- Amerikafan
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ook de test gedaan en wat komt er uit...
Little Rock in Arkansas!
Wie denkt daar nu aan. Ik weet dat Bil Clinton daar weg komt, maar verder houdt het wel op. Is een van jullie hier trouwens wel eens geweest? Je hoort er niemand over.
Op de 2e plaats stond Las Vegas .. the place to be ....!
Maar om er nou te wonen??
Marjan
Little Rock in Arkansas!
Wie denkt daar nu aan. Ik weet dat Bil Clinton daar weg komt, maar verder houdt het wel op. Is een van jullie hier trouwens wel eens geweest? Je hoort er niemand over.
Op de 2e plaats stond Las Vegas .. the place to be ....!
Maar om er nou te wonen??
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
hallo
Uit nieuwsgierigheid heb ik de test ook maar eens gemaakt. Uitkomst
Richmond of Nordfolk Virginia leek me niet echt wat voor mij, Nashvill Tennesee valt beter.
Little Rock, was dat niet dat plaatsje waar ze in de vorige eeuw (2003) problemen hadden met het verschil tussen zwart en wit? Dan kan je beter in Las Vegas gaan wonen
Harm
Uit nieuwsgierigheid heb ik de test ook maar eens gemaakt. Uitkomst
Richmond of Nordfolk Virginia leek me niet echt wat voor mij, Nashvill Tennesee valt beter.
Little Rock, was dat niet dat plaatsje waar ze in de vorige eeuw (2003) problemen hadden met het verschil tussen zwart en wit? Dan kan je beter in Las Vegas gaan wonen
Harm
My Kind of Town...
We hebben hier overigens net een nieuw huis gekocht, we gaan weer downtown wonen! Hier een paar foto's van de huiskamer/keuken. Ik ben erg blij met de 22ft ceilings!

en

en

en

en

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ziet er heerlijk ruim en licht uit, Jan! Is het een vrijstaand huis? En het ziet er nieuw uit, is het nieuwbouw?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik bekijk waar ik het liefste zou wonen, zijn er een aantal eisen waaraan de plek moet voldoen:
1 Ik wil de gemakken van een grote stad, maar rust van een dorp of kleinere gemeenschap. (de reden waarom wij met ons "jonge" gezin de stad zijn uitgetrokken) Het zal dus iets in de buurt van een grote stad zijn.
2 De natuur zal een belangrijk punt zijn; Nationale park(en) in de buurt.
3 Gezien mijn avatar, moet er uiteraard ook een vliegbasis in de buurt zijn om de hobby te kunnen uitoefenen.
Ja, ik besef het, punt 2 en 3 zijn redelijk paradoxaal, maar toch..
Als ik deze zaken in acht neem en de ervaringen van onze trip naar het Zuidwesten hier bij optel, kom ik uit in de buurt van:
* San Fransisco, of
* Salt Lake City
1 Ik wil de gemakken van een grote stad, maar rust van een dorp of kleinere gemeenschap. (de reden waarom wij met ons "jonge" gezin de stad zijn uitgetrokken) Het zal dus iets in de buurt van een grote stad zijn.
2 De natuur zal een belangrijk punt zijn; Nationale park(en) in de buurt.
3 Gezien mijn avatar, moet er uiteraard ook een vliegbasis in de buurt zijn om de hobby te kunnen uitoefenen.

Ja, ik besef het, punt 2 en 3 zijn redelijk paradoxaal, maar toch..
Als ik deze zaken in acht neem en de ervaringen van onze trip naar het Zuidwesten hier bij optel, kom ik uit in de buurt van:
* San Fransisco, of
* Salt Lake City

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6726 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle