Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto: kopen of lease?
auto: kopen of lease?
Hallo
Ik ben in de VS voor 8 maand en zou me graag een auto aanschaffen voor deze korte tijd.
Ik heb de volgende website gevonden: http://www.leasetrader.com/
Je kan dus iemand zijn auto lease overnemen voor bvb 8 maanden zonder down payment zoals je zou hebben als je zelf de lease neemt. Zou dit interessant zijn voor iemand als ik die hier maar een korte tijd verblijft?
Het is ofwel een wrak kopen met veel kilometers van bvb 3000€, ofwel lease geld betalen van bvb $300 per maand (200€) voor een degelijke wagen... Then again, ik ken er niet zoveel van...
Anders gezegd, zijn er nog mensen hier die slechts een korte tijd in de VS hebben gewoond en een wagen hadden? Zoja hoe hebben jullie dat gedaan?
Thanks
Ik ben in de VS voor 8 maand en zou me graag een auto aanschaffen voor deze korte tijd.
Ik heb de volgende website gevonden: http://www.leasetrader.com/
Je kan dus iemand zijn auto lease overnemen voor bvb 8 maanden zonder down payment zoals je zou hebben als je zelf de lease neemt. Zou dit interessant zijn voor iemand als ik die hier maar een korte tijd verblijft?
Het is ofwel een wrak kopen met veel kilometers van bvb 3000€, ofwel lease geld betalen van bvb $300 per maand (200€) voor een degelijke wagen... Then again, ik ken er niet zoveel van...
Anders gezegd, zijn er nog mensen hier die slechts een korte tijd in de VS hebben gewoond en een wagen hadden? Zoja hoe hebben jullie dat gedaan?
Thanks
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: auto: kopen of lease?
3000 Euro = plm. 4700 USD. Daar kun je best een fatsoenlijke 2e-hands auto van kopen; ze zijn een stuk goedkoper in de States. Kijk eens op http://autos.yahoo.com/!
Dat lijkt mooi
Membership fee: from $39.95 to $139.95
Credit application fee: $29.95 (one time verification included in membership)
Transfer initiation fee: $149.95 - $249.95
Bank Transfer fee: $0-$600
Registration fees: $50 to $200
Local sales taxes:
Other costs you may have:
If you are in a different state, there may be transportation and optional third party vehicle inspection costs.
Local sales taxes:
If you are in a different state, there may be transportation and optional third party vehicle inspection costs.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Voordeel bij lease is dat je verzekering er bij kan nemen in de prijs.
Auto kopen is heel cheap hier, enkel de verzekering kan behoorlijk oplopen + is nog eens afhankelijk van staat tot staat.
Auto kopen is heel cheap hier, enkel de verzekering kan behoorlijk oplopen + is nog eens afhankelijk van staat tot staat.
- Danielveen
- Amerika-ontdekker
Ik heb hier ook naar gekeken maar slechte verhalen over gehoord. Je moet inderdaad eerst verschillende fees betalen wanneer je op een auto 'reageert' en in heel veel gevallen is het antwoord negatief, omdat je niet aan credit eisen voldoet, of de auto is ineens aan iemand anders geleast. Slim truckje van die site.
Als je geen credit history hebt, hoef je dit sowieso niet te proberen.
Als je geen credit history hebt, hoef je dit sowieso niet te proberen.
Blog in Philadelphia - http://www.danielvanderveen.com
Ik zou auto leasen met verzekering of van een vriend lenen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met lease krijg je dus het probleem van credit. Dat heb je niet opgebouwd en dat kan problemen opleveren6foot6 schreef:Dat lijkt mooi
Local sales taxes:
Ik zou eerst van te voren alles informeren. Verzekering is er ook zo een.
Zit er een kilometerbeperking aan die lease?
Al eens geinformeerd voor een Zipcar ?
Misschien ook een optie www.zipcar.com
Misschien ook een optie www.zipcar.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 13587 Weergaves