Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kans op een greencard?
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Kans op een greencard?
Hallo allemaal,
Ik ben van jongs af aan allemaal weg geweest van de States.. De reden kan ik niet echt geven want die weet ik zelf ook niet.
Ik ben 3 jaar geleden toen ik net 15 was naar de states gegaan en heb daar een High School Year gedaan. Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad en heb zelfs een scholar ship aangeboden gekregen (oftewel een beurs). Deze kon ik niet aannemen omdat mijn visum toen niet verlengd zou worden. Toen ik terug kwam in Nederland om mijn Havo af te maken ben ik altijd met mijn gedachte in de states gebleven en zou daar ook graag terug naar toe willen gaan. Nu ik nog 1 maand heb te gaan op de Havo voordat ik mijn diploma krijg ben ik van plan om me in te schrijven voor de greencard lotery.
Maar nu zit ik toch echt met een paar vragen:
Ten eerste: Ik heb een hartruis en ik vraag me af of dit erg genoeg is om afgekeurd te worden?
Ten tweede: Is er een periode waarin je naar Amerika moet gaan na het winnen van deze greencard, of kan dat wanneer je maar wilt?
Ten derde: Is het een probleem als je niet veel eigen vermogen hebt, maar wel meteen aan de slag wilt gaan?
Ten vierde: Ik heb gehoord dat je een adres in Amerika in moet vullen.. Waar dient dit voor en als ik er een invul wat zullen deze mensen er dan van merken?
en als laatste: Door welk bedrijf kan ik ze het beste in laten vullen aangezien ik geen zin heb om afgewezen te worden door kleine foutjes in het papierwerk.
In iedergeval bedankt voor jullie antwoorden,
Mvg,
kevin Tuns
Ik ben van jongs af aan allemaal weg geweest van de States.. De reden kan ik niet echt geven want die weet ik zelf ook niet.
Ik ben 3 jaar geleden toen ik net 15 was naar de states gegaan en heb daar een High School Year gedaan. Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad en heb zelfs een scholar ship aangeboden gekregen (oftewel een beurs). Deze kon ik niet aannemen omdat mijn visum toen niet verlengd zou worden. Toen ik terug kwam in Nederland om mijn Havo af te maken ben ik altijd met mijn gedachte in de states gebleven en zou daar ook graag terug naar toe willen gaan. Nu ik nog 1 maand heb te gaan op de Havo voordat ik mijn diploma krijg ben ik van plan om me in te schrijven voor de greencard lotery.
Maar nu zit ik toch echt met een paar vragen:
Ten eerste: Ik heb een hartruis en ik vraag me af of dit erg genoeg is om afgekeurd te worden?
Ten tweede: Is er een periode waarin je naar Amerika moet gaan na het winnen van deze greencard, of kan dat wanneer je maar wilt?
Ten derde: Is het een probleem als je niet veel eigen vermogen hebt, maar wel meteen aan de slag wilt gaan?
Ten vierde: Ik heb gehoord dat je een adres in Amerika in moet vullen.. Waar dient dit voor en als ik er een invul wat zullen deze mensen er dan van merken?
en als laatste: Door welk bedrijf kan ik ze het beste in laten vullen aangezien ik geen zin heb om afgewezen te worden door kleine foutjes in het papierwerk.
In iedergeval bedankt voor jullie antwoorden,
Mvg,
kevin Tuns
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Kans op een greencard?
Grote plannen
Heb je dit al gelezen?
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =12&t=1555
Als aanvulling: de medische keuring voor je greencard is met name voor besmettelijke aandoeningen (tuberculose, AIDS, ...). Hartruis lijkt me geen probleem voor je greencard, maar wel voor je medische verzekering aldaar!
Als je een greencard wint moet je binnen een bepaalde periode naar de USA, en als je te lang buiten de USA verblijft raak je hem weer kwijt. Formulieren kun je het beste zelf invullen, zie alle info over greencard scams. Zo moeilijk is het uiteindelijk niet, en het kost je geen extra geld.
Heb je dit al gelezen?
Als aanvulling: de medische keuring voor je greencard is met name voor besmettelijke aandoeningen (tuberculose, AIDS, ...). Hartruis lijkt me geen probleem voor je greencard, maar wel voor je medische verzekering aldaar!
Als je een greencard wint moet je binnen een bepaalde periode naar de USA, en als je te lang buiten de USA verblijft raak je hem weer kwijt. Formulieren kun je het beste zelf invullen, zie alle info over greencard scams. Zo moeilijk is het uiteindelijk niet, en het kost je geen extra geld.
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
Ja, ik heb het forum al redelijk wat doorgespit en vindt de info van de periode wanneer je er naartoe moet gaan en voor hoe lang ect. Dit is nou juist wat ik nodig moet weten omdat het nattuurlijk wel erg lullig als ik hem win terwijl ik midden in mijn opleiding zit.goldenhills schreef:Grote plannen![]()
Heb je dit al gelezen?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
In principe moet je binnen het half jaar na je interview vertrekken. Als je een grondige reden hebt (bijvoorbeeld het afmaken van een opleiding) dan kan je dat nog wel wat uitstellen, maar je kan het geen 2 jaar uitstellen.
De volgende editie van de Green Card Lottery start einde dit jaar (ergens oktober), en noemt de DV-2010. Dat wil zeggen: je schrijft je eind 2008 in, in 2009 weet je of je gewonnen hebt, en tegen 2010 zit je dan in Amerika.
Eigen vermogen: iedereen die verhuist wil direct aan de slag, neem ik aan, dus dat zal niet voldoende zijn. Ginder overleven tot dat je een job hebt die genoeg opbrengt kost ook wel wat, dus je moet toch enkele duizenden euro's hebben.
Verder is het zo dat deelnemen aan de Loterij gratis is, winnen is dat niet. Je krijgt dan kosten voor de visa, medisch examen, enz.
Wat je verzekering voor medische kosten betreft:
niet alle werkgevers geven je zo'n verzekering.
Heel wat verzekeringen sluiten "pre existing condiotions' (een tijd) uit, dus daar moet je rekening mee houden als je hartruis zorgt voor extra kosten, want medische kosten in Amerika zijn veelvouden van deze in Nederland.
De volgende editie van de Green Card Lottery start einde dit jaar (ergens oktober), en noemt de DV-2010. Dat wil zeggen: je schrijft je eind 2008 in, in 2009 weet je of je gewonnen hebt, en tegen 2010 zit je dan in Amerika.
Eigen vermogen: iedereen die verhuist wil direct aan de slag, neem ik aan, dus dat zal niet voldoende zijn. Ginder overleven tot dat je een job hebt die genoeg opbrengt kost ook wel wat, dus je moet toch enkele duizenden euro's hebben.
Verder is het zo dat deelnemen aan de Loterij gratis is, winnen is dat niet. Je krijgt dan kosten voor de visa, medisch examen, enz.
Wat je verzekering voor medische kosten betreft:
niet alle werkgevers geven je zo'n verzekering.
Heel wat verzekeringen sluiten "pre existing condiotions' (een tijd) uit, dus daar moet je rekening mee houden als je hartruis zorgt voor extra kosten, want medische kosten in Amerika zijn veelvouden van deze in Nederland.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Stel , ik win dit jaar de greencard en mag volgend jaar naar Amerika , maar ik heb geen enkele duizenden euro's , maar mijn vriend staat voor mij garant , hij support mij dus! Is dit genoeg? Eventuele verklaring van zijn kant is allemaal geen probleem.kastelke schreef: Eigen vermogen: iedereen die verhuist wil direct aan de slag, neem ik aan, dus dat zal niet voldoende zijn. Ginder overleven tot dat je een job hebt die genoeg opbrengt kost ook wel wat, dus je moet toch enkele duizenden euro's hebben.
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de duidelijke uitleg. Nouja, dan vraag ik me wel af wat als een paar duizend euro gezien wordt? 10, 20 of misschien wel 50?
Ik kan natuurlijk nooit als 18jarige 20 duizend euro ophoesten, maar kan dat toch wel krijgen via een persoonlijke lening als ik een vaste baan weet te vinden in de states voordat ik vertrek?
Tevens zullen mijn ouders me zeker helpen als ik in geldnood kom en ik hoop dus dat dat genoeg is.
Tevens na nog even wat topics te hebben doorgelezen wil ik ook nog even vermelden dat ik als ik zou gaan dat ik deze diploma op zak heb: Bachelor of Information and Communication Technology.
Tevens wil ik er helemaal voor gaan dus wil ik best tijdens mijn opleiding overuren draaien zodat ik toch wat geld heb om daar te kunnen starten. Ik weet dat er veel vraag is naar mensen met mijn diploma omdat de informatica branch eigenlijk altijd een tekort aan werknemers heeft. Ik heb het er ook al met mijn ouders en grootouders over gehad en die willen mij zeker steunen als het even wat minder gaat. Tevens heb ik ook een contact in america. Misschien niet zo bekent, maar Tim Cisar, http://www.cisarlaw.com/ . Ik denk dat ik ook maar eens contact met hem op moet nemen en kijken of hij wat voor me kan regelen als baantje.
Ik kan natuurlijk nooit als 18jarige 20 duizend euro ophoesten, maar kan dat toch wel krijgen via een persoonlijke lening als ik een vaste baan weet te vinden in de states voordat ik vertrek?
Tevens zullen mijn ouders me zeker helpen als ik in geldnood kom en ik hoop dus dat dat genoeg is.
Tevens na nog even wat topics te hebben doorgelezen wil ik ook nog even vermelden dat ik als ik zou gaan dat ik deze diploma op zak heb: Bachelor of Information and Communication Technology.
Tevens wil ik er helemaal voor gaan dus wil ik best tijdens mijn opleiding overuren draaien zodat ik toch wat geld heb om daar te kunnen starten. Ik weet dat er veel vraag is naar mensen met mijn diploma omdat de informatica branch eigenlijk altijd een tekort aan werknemers heeft. Ik heb het er ook al met mijn ouders en grootouders over gehad en die willen mij zeker steunen als het even wat minder gaat. Tevens heb ik ook een contact in america. Misschien niet zo bekent, maar Tim Cisar, http://www.cisarlaw.com/ . Ik denk dat ik ook maar eens contact met hem op moet nemen en kijken of hij wat voor me kan regelen als baantje.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Verkijk je er niet op hoe moeilijk dit is - een baan vinden in Amerika voordat je fysiek daar zit is bijzonder lastig, zeker als 18- of 20-jarige met weinig tot geen werkervaring.mindhunter schreef:...als ik een vaste baan weet te vinden in de states voordat ik vertrek?
Stel je zou je CV online zetten, en men belt je op of je a.s. vrijdag langs kunt komen voor een gesprek, dan wordt dat toch wel erg moeilijk. Het is niet onmogelijk, maar dan gaat er wel weer iets van je uiteindelijke budget af, en is het nog maar de vraag of je de baan krijgt - en dus of het de investering waard is.
Sowieso vraag ik me af in hoeverre het mogelijk is om een persoonlijke lening te krijgen: hier in NL op basis van je Amerikaanse baan lijkt me van niet, en in de VS zal zo'n lening welhaast onbetaalbaar zijn, zo zonder credit score...
Ik zou me dus niet gaan vastpinnen op een persoonlijke lening, daar krijg je alleen maar financiële ellende mee, en dan van het type waar je ouders je ook niet bij kunnen helpen.
Maar een euro of 5000 zul je voor de zekerheid toch wel nodig hebben. Vanaf nu dus flink sparen, en desnoods je ouders t.z.t. vantevoren vragen om financiële steun bij die € 5000...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik geloof het wel. Maar je moet een bepaald inkomen hebben vooraleer je iemand financieel kan ondersteunen, dacht ik. Bij een huwelijk is dat 20% boven de poverty guideline verdienen? (er is hier al eerder iets over gezegd op het forum, maar waar staat dat ook al weer tussen heel die berg info?...)Marcel87 schreef:Stel , ik win dit jaar de greencard en mag volgend jaar naar Amerika , maar ik heb geen enkele duizenden euro's , maar mijn vriend staat voor mij garant , hij support mij dus! Is dit genoeg? Eventuele verklaring van zijn kant is allemaal geen probleem.
Wat Dento ook zegt: die 5000 euro zou ik aan de kant houden, los van je vliegtuigticketkosten en de kosten van verhuis spulletjes EN de kosten van het winnen van de green card. (want: deelnemen is gratis, winnen kost geld)
Als jij zeker bent dat je vriend je een dak boven het hoofd en eten geeft, dan zit je natuurlijk al wel goed.
Verder heb je eigenlijk wel een auto nodig (tenzij je bv. in San Francisco woont, daar is het openbaar vervoer goed te doen, in tegenstelling tot heel wat andere plaatsen in Amerika). En de auto is niet zo duur, maar de verzekering dan weer wel. Je 5000 dollar is dus al op.
Elke
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
dus je stelt voor om nog een aantal jaar goed door te sparen en een klein vermogen op te bouwen & mijn diprloma te halen. Dan pas mee te gaan doen in die loterij en meteen kijken of ik een baan kan vinden.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat het de investering van tijd wel waard is.
Zonder diploma krijg je het alleen maar nóg moeilijker in de VS, en om daar je opleiding af te maken is ook moeilijk (alleen al vanwege het kostenplaatje). Daarbij is het echt wel noodzakelijk om iets van een financiele reserve te hebben als je verhuist - zeker als je in de VS niemand hebt waar je eventueel (financieel) op terug kunt vallen.
Je weet immers maar nooit... toch?
Zonder diploma krijg je het alleen maar nóg moeilijker in de VS, en om daar je opleiding af te maken is ook moeilijk (alleen al vanwege het kostenplaatje). Daarbij is het echt wel noodzakelijk om iets van een financiele reserve te hebben als je verhuist - zeker als je in de VS niemand hebt waar je eventueel (financieel) op terug kunt vallen.
Je weet immers maar nooit... toch?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Bennogr
- Amerika-expert
Heb even naar die website van advocaat Tim gekeken. Beetje mager, en dat maakt mij snel achterdochtig, ZO moeilijk is het tenslotte tegenwoordig niet om een beetje redelijke website te maken, waar wat informatie op staat over je bedrijf en zo.
Zoals al eerder gezegd: die loterij is redelijk eenvoudig in te vullen.
Maar: je bent wel erg optimistisch, je lijkt er van uit te gaan dat je meteen wint als je meedoet. En dat is echt niet zo. Ik ben inderdaad een aantal mensen tegengekomen die zo'n kaart gewonnen hebben. Maar er zijn hier genoeg mensen die je kunnen vertellen dat meedoen en winnen heel verschillende dingen zijn.
Aan de andere kant: je bent nog jong, bent nog bezig met een opleiding en je hebt nog van allerlei kansen om naar de VS te verhuizen. Of juist in eigen land of in Europa te blijven. Ik ben pas met mijn 29e vertrokken (al was dat 32 jaar geleden -- goeie help, de tijd gaat wel erg snel!). Gewoon realistisch blijven. En vooral niet denken dat als je eenmaal in eigen land of in Europa aan het werk bent, dat je dat werk je hele leven bij dezelfde baas zal moeten doen. Verandering is niet altijd de makkelijkste manier om je leven in te richten, maar het is wel spannend. En het houd je jong, ook als de jaren zich opstapelen!
Succes.
Zoals al eerder gezegd: die loterij is redelijk eenvoudig in te vullen.
Maar: je bent wel erg optimistisch, je lijkt er van uit te gaan dat je meteen wint als je meedoet. En dat is echt niet zo. Ik ben inderdaad een aantal mensen tegengekomen die zo'n kaart gewonnen hebben. Maar er zijn hier genoeg mensen die je kunnen vertellen dat meedoen en winnen heel verschillende dingen zijn.
Aan de andere kant: je bent nog jong, bent nog bezig met een opleiding en je hebt nog van allerlei kansen om naar de VS te verhuizen. Of juist in eigen land of in Europa te blijven. Ik ben pas met mijn 29e vertrokken (al was dat 32 jaar geleden -- goeie help, de tijd gaat wel erg snel!). Gewoon realistisch blijven. En vooral niet denken dat als je eenmaal in eigen land of in Europa aan het werk bent, dat je dat werk je hele leven bij dezelfde baas zal moeten doen. Verandering is niet altijd de makkelijkste manier om je leven in te richten, maar het is wel spannend. En het houd je jong, ook als de jaren zich opstapelen!
Succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Grappig, ik ben wel eens voorbij het kantoor van die advocaat gelopen (onbewust) want ik ben wel eens in die straat geweest en bij de dam daar geweest
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
ja, die website is niet veel soeps, maar die gast is rijk.pfff.. Toen ik mijn jaar daar naar school ging hebben mijn gast ouders me kennis laten maken met die man en hij was echt geweldig..
Hij had geloof ik 5 auto's 1 hele mooie jacht die in de lake of the ozarks lag en 4 zoons. Hij was altijd heel arm en heeft na hardwerken zijn diploma gehaald om advocaat te worden en is nu al een lange tijd public defender.
Sorry dat ik misschien te optimistisch klink, maar ik zou het heel erg jammer vinden als ik (hoe klein de kans ook is) te vroeg win en mijn diploma en geld nog niet op orde heb. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik deze post heb gemaakt omdat ik wilde weten hoeveel tijd je hebt om alles op orde te krijgen in het thuisfront.
Hij had geloof ik 5 auto's 1 hele mooie jacht die in de lake of the ozarks lag en 4 zoons. Hij was altijd heel arm en heeft na hardwerken zijn diploma gehaald om advocaat te worden en is nu al een lange tijd public defender.
Sorry dat ik misschien te optimistisch klink, maar ik zou het heel erg jammer vinden als ik (hoe klein de kans ook is) te vroeg win en mijn diploma en geld nog niet op orde heb. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik deze post heb gemaakt omdat ik wilde weten hoeveel tijd je hebt om alles op orde te krijgen in het thuisfront.
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken , ben er zeker van dat hij daar wel boven zit!kastelke schreef:Ik geloof het wel. Maar je moet een bepaald inkomen hebben vooraleer je iemand financieel kan ondersteunen, dacht ik.
Helaas zit trouwen er voor ons niet in , misschien als de democraten winnen dat er dan meer mogelijk wordt , plus dat ik niet wil trouwen alleen om de greencard. Heb eigenlijk altijd zelf gezegt nooit te willen trouwen , dus zeker dan niet voor een greencard ( gelukkig denkt mijn vriend er net zo over ).kastelke schreef: Bij een huwelijk is dat 20% boven de poverty guideline verdienen? (er is hier al eerder iets over gezegd op het forum, maar waar staat dat ook al weer tussen heel die berg info?...)
Natuurlijk probeer je zoveel mogelijk geld mee te nemen , winnen kost inderdaad geld , ticket , je medische keuring , aanvragen van papieren/vertalingen.kastelke schreef: Wat Dento ook zegt: die 5000 euro zou ik aan de kant houden, los van je vliegtuigticketkosten en de kosten van verhuis spulletjes EN de kosten van het winnen van de green card. (want: deelnemen is gratis, winnen kost geld)
Jah , mijn vriend en ik hebben er het hier al uitgebreid over gehad , mocht het dan zelfs tussen mij en mn vriend stuk lopen dan heb ik nog een plek waar ik op terug kan vallen. Een rijbewijs heb ik (nog) niet , maar die heb je in washington DC ook niet nodig , plus dat mijn vriend een rijbewijs heeft. Maar dat is natuurlijk voor latere zorg!kastelke schreef: Als jij zeker bent dat je vriend je een dak boven het hoofd en eten geeft, dan zit je natuurlijk al wel goed.
Verder heb je eigenlijk wel een auto nodig (tenzij je bv. in San Francisco woont, daar is het openbaar vervoer goed te doen, in tegenstelling tot heel wat andere plaatsen in Amerika). En de auto is niet zo duur, maar de verzekering dan weer wel. Je 5000 dollar is dus al op.
Maar , zodra je dus de interviews hebt , ze vragen waarschijnlijk dus wel naar hoeveel geld je hebt , als je zegt dat je maar dus bv 5000 euro hebt , en je in principe 2 verschillende mensen hebt in Amerika waar je op kan terugvallen ( met evt officiele verklaring ) dan moet dat dus geen probleem zijn?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Hier zie je heel veel reclame om mensen het Amerikaanse leger in te lokken. Als je een bepaalde tijd in dienst blijft kan je Amerikaans staatsburger worden. Geen idee hoe dat precies werkt maar het is ook een mogelijkheid.
-
mindhunter
- Amerika-ontdekker
En waar heb je dit dan gelezen?LittlePhoenix schreef:Hier zie je heel veel reclame om mensen het Amerikaanse leger in te lokken. Als je een bepaalde tijd in dienst blijft kan je Amerikaans staatsburger worden. Geen idee hoe dat precies werkt maar het is ook een mogelijkheid.
Tevens, zijn er nog mensen die op mijn vraag reageren en niet op die van de topic-hijacker? (JK)
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep, je moet inderdaad een inkomen hebben dat gelijk is aan of hoger is dan 125% van de poverty line.Marcel87 schreef:Daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken , ben er zeker van dat hij daar wel boven zit!kastelke schreef:Ik geloof het wel. Maar je moet een bepaald inkomen hebben vooraleer je iemand financieel kan ondersteunen, dacht ik.
Hier vind je het meest recente overzicht van hoeveel dat is per gezinsomvang (kwam het afgelopen zondag tegen toen we met onze formulieren bezig waren).
Voor twee personen is het nu dus $17,500.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vraag me af hoe je moet overleven met zo'n beperkt inkomen!Dento schreef:Voor twee personen is het nu dus $17,500.
Elke
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat vroegen wij ons ook al af. En voor 4 personen is het poverty line inkomen maar $21,200 - oftewel (afgerond) $1767 per maand...kastelke schreef:Ik vraag me af hoe je moet overleven met zo'n beperkt inkomen!Dento schreef:Voor twee personen is het nu dus $17,500.
En dan te bedenken dat zo'n 12% tot 15% van de Amerikaanse bevolking nog van een inkomen onder de poverty line moet zien rond te komen, oftewel tussen de ongeveer 3.640.000 en de 4.950.000 mensen...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Hier is er steeds reclame over op tv. Geen idee waar je er meer info over kan vinden. Er wordt geloof ik alleen bij gezegd dat je langs je legal office moet gaan maar ja, dat kan alleen als je al in dienst bent of in de buurt van een basis bent waar je op mag.mindhunter schreef:En waar heb je dit dan gelezen?LittlePhoenix schreef:Hier zie je heel veel reclame om mensen het Amerikaanse leger in te lokken. Als je een bepaalde tijd in dienst blijft kan je Amerikaans staatsburger worden. Geen idee hoe dat precies werkt maar het is ook een mogelijkheid.
Tevens, zijn er nog mensen die op mijn vraag reageren en niet op die van de topic-hijacker? (JK)
Zal straks eens kijken of ik er meer info over kan vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht