Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar gaan we wonen?
Waar gaan we wonen?
We wonen nu met ons gezin (drie jongens) in Pennsylvania.. maar we moeten hier weer weg en gaan waarschijnlijk in de zomer verhuizen. omdat het contract van mijn man afloopt in het najaar.. Hij is dus aan het solliciteren en wil les gaan geven op een private high school.. het lijkt erop dat we kunnen gaan kiezen. De mogelijkhedn qua wonen:
-Hudson, Ohio (half uur ten zuiden van Cleveland)
-Kent of New Milford in CT -beide ten noorden van NY city
-Albany of Troy in NY state
-Baltimore
-Nashville
Ik ben vrij bekend met Connecticut maar weet verder weinig van het wonen in de andere plekken..
kan iemand hier misschien me meer vertellen over bovenstaande plaatsen? Vooral van het wonen in Tennessee heb ik geen enkel idee hoe dat zou zijn (tot nu toe heb ik gewoond in upstate New York, oostelijk Connecticut, Colorado, Maryland (bij DC), Maine en nu dus Pennsylvania.. met die plekken kan ik dus wel een beetje vergelijken..
bedankt!
Nynke
-Hudson, Ohio (half uur ten zuiden van Cleveland)
-Kent of New Milford in CT -beide ten noorden van NY city
-Albany of Troy in NY state
-Baltimore
-Nashville
Ik ben vrij bekend met Connecticut maar weet verder weinig van het wonen in de andere plekken..
kan iemand hier misschien me meer vertellen over bovenstaande plaatsen? Vooral van het wonen in Tennessee heb ik geen enkel idee hoe dat zou zijn (tot nu toe heb ik gewoond in upstate New York, oostelijk Connecticut, Colorado, Maryland (bij DC), Maine en nu dus Pennsylvania.. met die plekken kan ik dus wel een beetje vergelijken..
bedankt!
Nynke
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Waar gaan we wonen?
Bevooroordeeld, maar ik zou Baltimore kiezen. Leuke stad, niet te groot, veel mogelijkheden in omliggende gebieden. Heel leuk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Waar gaan we wonen?
kijk ook eens naar de cost of living.
Dat is in baltimore denk ik heel wat hoger dan in Nashville
Dat is in baltimore denk ik heel wat hoger dan in Nashville
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht