Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ANDERE MANIER????

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gesloten
soof

ANDERE MANIER????

Bericht door soof »

hey iedreen,

ik wil graag over een paar jaar in amerika wonen en werken voor 6 maanden

dat is dus langer dan het maximale verblijf voor toerist dus heb ik een green card nodig...

kan ik ook na drie maanden weggann en dan weer trugkomen
(2 dage latr) om dan weer 3 maanden in de vs te kunnen blijven???

kan dit??? help mij aub!!!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zucht, Soof! Ik weet niet of ik hier nu weer serieus op moet antwoorden :roll: .
1. Nee, je hebt dan geen Green Card nodig, dat is een permanente verblijfsvergunning, die je niet zo een twee drie verkrijgt (lees alle berichtjes er hier nog eens op na).
2. Als je langer dan 3 maanden wilt blijven *en* wilt gaan werken, zul je een visum moeten aanvragen en ook dat is niet makkelijk te verkrijgen.
3. Als je hier als toerist binnenkomt en toch gaat werken ben je strafbaar en als je gesnapt wordt zal je waarschijnlijk permanent de toegang tot de VS worden ontzegd.
4. Je hebt nog een aantal jaren en wetten veranderen, dus niet nodig om op dit forum te gaan schreeuwen (topic met hoofdletters).

Hierbij sluit ik dit topic, alle informatie die je hieromtrent nodig hebt is te vinden in andere topics op dit forum.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer