Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoe ga je het beste heimwee tegen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Nien
Amerika-ontdekker

Bericht door Nien »

Ik ben in 2000 vanuit NL naar de VS (Colorado) verhuisd en in 2006 opnieuw (na aan paa jaar NL) -nu woon in in Pennsylvania. De eerste keer dat ik verhuisde heb ik erg veel heimwee gehad, de tweede keer helemaal niet en nog steeds niet (gelukkig maar).. misschien omdat beter wist wat me te wachten stond. Over het algemeen is het inderdaad zo dat Amerikanen heel erg open staan om andere mensen te leren kennen en nieuwe vrienden maken is me in beide keren erg gemakkelijk afgegaan. Ook wonen hier veel andere immigranten en daar heb ik ook vaak leuk contact mee.

Als je zwanger bent (gefelliciteerd!) en van plan bent borstvoeding te geven is het leuk om andere moeders te ontmoeten via je locale La Leche League bijeenkomsten.. ik organiseer die hier zelf en het is altijd erg gezellig (en er komen altijd veel zwangeren).. maar het hangt er een beetje van af waar je precies gaat wonen natuurlijk. Verder als de baby er eenmaal is, er zijn hier erg veel speelgroepjes en andere activiteiten, dus je hoeft je in elk geval niet te vervelen! (dat vind ik hier leuker en gemakkelijker dan in NL).

Succes ermee!
Nynke
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Nien schreef:Als je zwanger bent (gefelliciteerd!) ...........
Hi Nynke .... Natasja is op 29 augustus haar baby verloren, dat schrijft haar partner Delyn in dit topic.
De steunbetuigingen worden ook in dat topic gepost.
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer