Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fotograaf omstreken Hasselt

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
TARACO
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Fotograaf omstreken Hasselt

Bericht door TARACO »

Kent iemand een fotograaf die foto's kan maken voor de dv lottery omstreken Hasselt?
Ik ga altijd naar Bartok, maar ik ben toch vrij zeker dat ze het verkeerd doen qua sizing requirments en het hun juist laten doen lukt precies niet. :cry:
tanteto
Amerikakenner

Re: fotograaf omstreken hasselt

Bericht door tanteto »

Hasselt in Nederland of België?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: fotograaf omstreken hasselt

Bericht door IngridUSA »

Ik kan je niet helpen hiermee. Maar ga op zoek zou ik zeggen, want over 2 weken sluit de inschrijving al weer. Een jaar geleden had je ook al je twijfels over deze fotograaf lees ik, dus waarom niet in tussentijd al eerder actie ondernomen? Zie ook
https://britsimonsays.com/creating-a-ph ... -mistakes/
TARACO
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Fotograaf omstreken Hasselt

Bericht door TARACO »

IngridUSA schreef:
24 okt 2023, 22:18
Ik kan je niet helpen hiermee. Maar ga op zoek zou ik zeggen, want over 2 weken sluit de inschrijving al weer. Een jaar geleden had je ook al je twijfels over deze fotograaf lees ik, dus waarom niet in tussentijd al eerder actie ondernomen? Zie ook
https://britsimonsays.com/creating-a-ph ... -mistakes/
ik heb zoveel gezocht naar lokale fotografen maar kan niemadn vinden die specifiek US VISA fotos maakt buiten Bartok.
Mieke_B
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Fotograaf omstreken Hasselt

Bericht door Mieke_B »

Heidi Hardy in Zonhoven.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer