Maarre mijn vraag...ik heb mijn vriendin die in californie woont... ik zou daar best willen wonen maar ik ben 18 jaar oud....wat zou ik kunnen doen om daar te gaan wonen en hoe?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika & wonen
Amerika & wonen
Het zal best wel eens gezegd zijn, maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat het nogal wat is om al die andere posts the gaan lezen, hahaha
Maarre mijn vraag...ik heb mijn vriendin die in californie woont... ik zou daar best willen wonen maar ik ben 18 jaar oud....wat zou ik kunnen doen om daar te gaan wonen en hoe?
Re: Amerika & wonen
Alex schreef:Het zal best wel eens gezegd zijn, maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat het nogal wat is om al die andere posts the gaan lezen, hahaha![]()
Als jij het lezen van emigratie-posts op deze website al te veel gevraagd vindt, raad ik je aan om niet te gaan emigreren, daar zul je toch echt wel iets meer voor moeten doen dan een forum raadplegen....
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
Marceljesse
- Amerikakenner
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik denk je kan best probeer de Green Card / Diversity Visa Lottery dat stat open t/m 7 Januari 2005. De Lotterij is gratis en erg makkelijk. Je kans is wenig, maar laste jaar 110 nederlanders heeft Green Cards in deze lotterij gewonnen. De officiel website van de Lotterij, vanuit de VS Dept of Stae is:
http://dvlottery.state.gov
Dick
http://dvlottery.state.gov
Dick
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Jawel, visum voor studenten zijn makkelijker dan de andere non-immigrant visums *maar* voor de studenten visum (de F-1 of M-1 visum) je moet eerste een vs college of universiteit vinden en je moet "geacceptierd" zijn.
Tegenwordig, de student visum process begint met de school -- de school moet een Form I-20 an de vs regiering versturen. (Deze Form is van de school verstuurd aan de regiering via internet.) Waneer de I-20 geacceptierd is, dan kan je de visum bij de vs consulaat anvragen.
gr. Dick
Tegenwordig, de student visum process begint met de school -- de school moet een Form I-20 an de vs regiering versturen. (Deze Form is van de school verstuurd aan de regiering via internet.) Waneer de I-20 geacceptierd is, dan kan je de visum bij de vs consulaat anvragen.
gr. Dick
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8855 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-