Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerika & wonen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Alex
Amerika-newbie

Amerika & wonen

Bericht door Alex »

Het zal best wel eens gezegd zijn, maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat het nogal wat is om al die andere posts the gaan lezen, hahaha :lol:

Maarre mijn vraag...ik heb mijn vriendin die in californie woont... ik zou daar best willen wonen maar ik ben 18 jaar oud....wat zou ik kunnen doen om daar te gaan wonen en hoe?
PeeJay
Amerika-expert

Re: Amerika & wonen

Bericht door PeeJay »

Alex schreef:Het zal best wel eens gezegd zijn, maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat het nogal wat is om al die andere posts the gaan lezen, hahaha :lol:
:lol: Alex,
Als jij het lezen van emigratie-posts op deze website al te veel gevraagd vindt, raad ik je aan om niet te gaan emigreren, daar zul je toch echt wel iets meer voor moeten doen dan een forum raadplegen.... :roll:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Ik zou zeggen; ga naar las vegas en trouwen maar.
Zover ik het nu kan zien is dit de beste en makkelijkste manier.

Wil je het op een andere manier doen dan moet je toch alles lezen. Het staat in schril contrast met alles wat je moet lezen/invullen om een visum te kunnen bemachtigen
Alex
Amerika-newbie

Bericht door Alex »

Bedankt, das natuurlijk ook wel weer zo, dat ik had moeten lezen, maar op het moment daar had ik erg weinig tijd, mijn excuses daarvoor.

Het lijkt erop dat zij in nederlands wil gaan wonen, en dat lijkt mij iets gemakkelijker dan dat ik daar ga wonen, toch? :D
New Hampshire USA
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door New Hampshire USA »

Ik denk je kan best probeer de Green Card / Diversity Visa Lottery dat stat open t/m 7 Januari 2005. De Lotterij is gratis en erg makkelijk. Je kans is wenig, maar laste jaar 110 nederlanders heeft Green Cards in deze lotterij gewonnen. De officiel website van de Lotterij, vanuit de VS Dept of Stae is:

http://dvlottery.state.gov

Dick
website: http://www.redsox.com
Winnaar Ammy Award 2004: Beste Newbie (NL-USA Visa) :)
Alex
Amerika-newbie

Bericht door Alex »

Cool! Maar ik heb zojuist iets nieuws gehoord. Een vriend van mij is van plan in washington te gaan wonen, met een paar anderen. En dan te gaan studeren. Het schijnt dat het dan makkelijker gaat?
New Hampshire USA
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door New Hampshire USA »

Jawel, visum voor studenten zijn makkelijker dan de andere non-immigrant visums *maar* voor de studenten visum (de F-1 of M-1 visum) je moet eerste een vs college of universiteit vinden en je moet "geacceptierd" zijn.

Tegenwordig, de student visum process begint met de school -- de school moet een Form I-20 an de vs regiering versturen. (Deze Form is van de school verstuurd aan de regiering via internet.) Waneer de I-20 geacceptierd is, dan kan je de visum bij de vs consulaat anvragen.

gr. Dick
website: http://www.redsox.com
Winnaar Ammy Award 2004: Beste Newbie (NL-USA Visa) :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer