Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
I-129 form
-
Anita1975
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
I-129 form
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over de i-129 form.
Moeten we dat invullen? Want we hebben de I-130 en i-130a ingevuld. Moet ik de I-129 ook invullen? Moet mijn man dat doen of moet ik het invullen? Het is een beetje onduidelijk voor me
Ik heb een vraag over de i-129 form.
Moeten we dat invullen? Want we hebben de I-130 en i-130a ingevuld. Moet ik de I-129 ook invullen? Moet mijn man dat doen of moet ik het invullen? Het is een beetje onduidelijk voor me
-
MariekeH
- Amerikafan
Re: I-129 form
De I-129 is voor een non-immigrant worker, dus die heb je niet nodig... Of bedoel je de I-129F? Dat is voor een K-1 visum, en jullie zijn inmiddels getrouwd.
Kijk ook vooral even naar je eerdere topic. Taygi heeft daar een aantal links geplaatst die je zullen helpen, onder andere een stappenplan van het hele proces.
Succes!
Kijk ook vooral even naar je eerdere topic. Taygi heeft daar een aantal links geplaatst die je zullen helpen, onder andere een stappenplan van het hele proces.
Succes!
-
Anita1975
- Amerika-ontdekker
Dank je wel Marieke,
ik zal het nog een keer bekijken
ik zal het nog een keer bekijken
-
Anita1975
- Amerika-ontdekker
Ik hoef de 129 form niet in te vullen dat moet een werkgever doen en dat heb ik niet in Amerika. Dus dat valt af.
ik doe alles online invullen en bijlages toevoegen bij USCIS want daar heb ik een account aangemaakt. Heel handig!
Wij zijn bijna klaar met alles invullen 130-130A formulieren dus dan kan ik het verzenden. ik hoop morgen ik check alles nog steeds elk uur na
ik ben zo bang dat ik een fout heb gemaakt of iets vergeten ben.
Ik zoek me een ongeluk wat we verder nog kunnen invullen zodat ik de procedure daar kan afwachten. ik zie door de bomen het bos niet meer
ik doe alles online invullen en bijlages toevoegen bij USCIS want daar heb ik een account aangemaakt. Heel handig!
Wij zijn bijna klaar met alles invullen 130-130A formulieren dus dan kan ik het verzenden. ik hoop morgen ik check alles nog steeds elk uur na
Ik zoek me een ongeluk wat we verder nog kunnen invullen zodat ik de procedure daar kan afwachten. ik zie door de bomen het bos niet meer
-
MariekeH
- Amerikafan
Er zijn geen mogelijkheden om de hele CR1-procedure in de VS af te wachten. Je kan op ESTA voor korte bezoekjes naar de VS, maar je zal uiteindelijk je interview in Amsterdam hebben, en je kan pas definitief verhuizen nadat je visum is goedgekeurd.