DV winnaar 2017: Kaap koraal

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kaap koraal
Amerikakenner
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 sep 2010, 10:18
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Cape Coral, SW Florida USA !

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door kaap koraal »

Omdat ik een eerder had gezegd om Trump te bezoeken wanneer hij in Mar O lago zou zijn en daardoor hield hij mij op de hoogte van zijn vertrek.
P.S. Geen slecht woord meer over Trump en zijn uitstapjes naar FL zo kijkende naar de weerkaart zou ik hier blijven tot al al het wintergeweld weg is, oftewel extra respect dat hij weer naar Washington is gegaan.
Greenhorn
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 21 apr 2013, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Greenhorn »

Net bijgelezen, zo *** :/

Wat zijn de laatste ontwikkelingen nog geweest?
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Vito »

Idd, Kaap, ik ben ook benieuwd. Was verleden maand nog in Cape Coral en we hebben nog wat grondstukken gekeken. Ik moest nog aan je denken.
kaap koraal
Amerikakenner
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 sep 2010, 10:18
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Cape Coral, SW Florida USA !

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door kaap koraal »

@Greenhorn : Nog niet naar Mar-o-lago geweest moest eerst door de scheiding heen en dat is nu voor elkaar dus eindelijk rust.
Ben het nog wel van plan maar zal heel lastig worden en niet zo makkelijk als ik Rick Scott te spreken had gekregen die achteraf ook niks kon betekenen. Eerst wachten op GC lottery maar 8) 8)

@Vito : Alles zijn gangetje na scheiding en wachten op uitslag GC lottery maar, You never know. :lol:
P.S. Ik kan altijd grond voor je aankopen ik ben ook een realtor hier geworden in de tussentijd, in welk gebied had je wat leuks gezien ?
En volgende keer ff seintje geven als je weer hier bent drinken we ff een drankje samen.
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Queste »

Je hebt geen stappen ondernomen om alsnog een verlenging van je E2 te kunnen krijgen?
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Bennogr »

"President" Trump proberen te bezoeken lijkt mij nutteloos. De man heeft wel wat anders aan zijn hoofd en de Secret Service zal je zeker tegenhouden.

Nuttiger lijkt mij contact op te nemen met (het kantoor van) een senator voor Florida of de plaatselijke vertegenwoordiger voor het landelijke Huis van Afgevaardigden. Die hebben meer belang bij het helpen van een staat-/plaatsgenoot en zullen harder hun best voor je doen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
kaap koraal
Amerikakenner
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 sep 2010, 10:18
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Cape Coral, SW Florida USA !

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door kaap koraal »

True,maar die jongen die zijn gras maaide in het witte huis lukte het ook dus er zijn wel mogelijkheden. 8)
En ik heb een plan maar eerst wachten op 15 mei ..ik zal toch niet 2x winnen ?? lol

De rest heb ik al gedaan lokale congress man en Rick Scott zonder resultaat helaas. Ze zeggen wel ohh wat erg en we gaan je helpen maar uiteindelijk niks.
kaap koraal
Amerikakenner
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 sep 2010, 10:18
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Cape Coral, SW Florida USA !

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door kaap koraal »

Queste schreef:Je hebt geen stappen ondernomen om alsnog een verlenging van je E2 te kunnen krijgen?
Nee bedrijf gaat super stroef en te korte tijd om het weer tot leven te helpen, ik werk er nl zelf niet in en dan ben je overgeleverd aan de mensen die het voor je doen en dat pakte vaak niet goed uit. Ik heb hoogtevrees en buiten werken in de FL zon met bijbehorende vochtigheidsgraad wil je je ergste vijand zelfs niet aandoen.
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Queste »

Je hebt het dus nog wel? Ik meende dat je het bedrijf niet meer had. Dan zou ik dat toch als ik jou was bekijken, ik ken een verhaal van iemand die een jaar verlenging kreeg als periode om alsnog aan de eisen te voldoen. Als je het bedrijf nog hebt en er is nog personeel, waarom voldoet het dan niet meer aan de E2 eisen?
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
kaap koraal
Amerikakenner
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 sep 2010, 10:18
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Cape Coral, SW Florida USA !

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door kaap koraal »

Ik heb een recente I-94 dat me nog 1,5 jaar hier legaal houd dus ..
Visum is 27 maart reeds verlopen.
Personeel hier voor dit soort jobs is no joke om het maar zo te stellen.
Drugs/oplichters/18 met kids bij verschillende moeders/0,0 $$ enz enz.
Dakloze
Amerikakenner
Berichten: 554
Lid geworden op: 19 feb 2016, 01:29
Aantal x V.S. bezocht: 99

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Dakloze »

kaap koraal schreef: Personeel hier voor dit soort jobs is no joke om het maar zo te stellen.
Drugs/oplichters/18 met kids bij verschillende moeders/0,0 $$ enz enz.
Juist, jij employed the unemployable. Sorry vriend, maar dat zou juist reden temeer moeten zijn om een goeie case te hebben. Als ik jou was zou ik als de sodemieter naar een goeie immigration attorney gaan.
--
I route, therefore you are.
Gebruikersavatar
Dbacks
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 03 mei 2013, 14:06
Partner van: Dbacks2
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Arizona

Re: DV winnaar 2017: Kaap koraal

Bericht door Dbacks »

kaap koraal schreef:
18 apr 2018, 21:39
Ik heb een recente I-94 dat me nog 1,5 jaar hier legaal houd dus ..
Hey Kaap,

Ben erg benieuwd of je nog een positieve wending aan dit verhaal heb kunnen geven en dat je nog lang mag blijven..
Never give up!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer