Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bedrijf opzetten in VS, welke papieren zijn nodig (oa aankopen vastgoed)
Bedrijf opzetten in VS, welke papieren zijn nodig (oa aankopen vastgoed)
Hallo allen,
Zoals topic aangeeft wil ik een bedrijf starten in de VS, met het kopen van vastgoed (Multi-family), en het verhuren hiervan.
Enig idee welke papieren/visa ik nodig heb om zo'n bedrijf te kunnen starten.
Natuurlijk zou ik wel een visum willen hebben waar ik ook mee woonachtig kan zijn in de VS. Tenslotte zal ik regelmatig oog op de zaken moeten hebben.
Ik weet dat je voor leningen en hypotheken een creditscore moet hebben, dus ik zal de startfinanciering zal in Nederland rond moeten krijgen. Dit is het probleem niet.
Wel zou ik graag enkele tips willen hebben om een goede creditscore op te bouwen in de VS.
Zoals topic aangeeft wil ik een bedrijf starten in de VS, met het kopen van vastgoed (Multi-family), en het verhuren hiervan.
Enig idee welke papieren/visa ik nodig heb om zo'n bedrijf te kunnen starten.
Natuurlijk zou ik wel een visum willen hebben waar ik ook mee woonachtig kan zijn in de VS. Tenslotte zal ik regelmatig oog op de zaken moeten hebben.
Ik weet dat je voor leningen en hypotheken een creditscore moet hebben, dus ik zal de startfinanciering zal in Nederland rond moeten krijgen. Dit is het probleem niet.
Wel zou ik graag enkele tips willen hebben om een goede creditscore op te bouwen in de VS.
Re: Bedrijf opzetten in VS, welke papieren zijn nodig (oa aankopen vastgoed)
Om onroerend goed te kopen hoef je geen extra papieren te hebben.
Een bedrijf starten kan met een llc.
Een bedrijf overnemen geeft mischien recht op een tijdelijke verblijfsvergunning.
Met een investering van $500.000 of meer zijn er aanvullende mogelijkheden.
Een bedrijf starten kan met een llc.
Een bedrijf overnemen geeft mischien recht op een tijdelijke verblijfsvergunning.
Met een investering van $500.000 of meer zijn er aanvullende mogelijkheden.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ieder kan een bedrijf starten in de US. Je mag er echter niet in werken.
Een eigen bedrijf geeft NIET recht een werkvergunning voor jezelf aan te vragen.
Wil je via investering naar de US emigreren dan is er het EB-5 visum.
Min. investering is $ 500,000. Een Miljoen is beter.
Een eigen bedrijf geeft NIET recht een werkvergunning voor jezelf aan te vragen.
Wil je via investering naar de US emigreren dan is er het EB-5 visum.
Min. investering is $ 500,000. Een Miljoen is beter.
Komt de financiering van familie of vrienden of van een bank ?Ik weet dat je voor leningen en hypotheken een creditscore moet hebben, dus ik zal de startfinanciering zal in Nederland rond moeten krijgen. Dit is het probleem niet.
Aanvulling op mijn vorig antwoord: je mag wel in de US werken in een eigen bedrijf als je een E-1 of E-2 visum aanvraagt & krijgt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 827 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 32 Reacties