Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Binnenkort naar consulaat Miami
Binnenkort naar consulaat Miami
Beste,
Ik ga binnenkort naar het consulaat in Miami om mijn paspoort te vernieuwen.
Ik neem het volgende mee
Aanvraagformulier
huidig paspoort
kopie huidig paspoort
green card
kopie green card
2 pasfoto's
ik vroeg mij af, bij het aanvraagformulier staat bij vraag 4.4: Bezit u - behalve een eventueel
Nederlands paspoort - ook nog andere (Nederlandse of buitenlandse) paspoorten of identiteitsbewijzen?
Valt een green card nu ook onder een identiteitsbewijs ? Een nederlands identiteitsbewijs krijg je alleen als je Nederlander bent, maar de green card krijg je juist als je geen amerikaan bent.
Wie heeft ervarin met het consulaat in Miami, is het makkelijk om er te parkeren etc ?
Ik ga binnenkort naar het consulaat in Miami om mijn paspoort te vernieuwen.
Ik neem het volgende mee
Aanvraagformulier
huidig paspoort
kopie huidig paspoort
green card
kopie green card
2 pasfoto's
ik vroeg mij af, bij het aanvraagformulier staat bij vraag 4.4: Bezit u - behalve een eventueel
Nederlands paspoort - ook nog andere (Nederlandse of buitenlandse) paspoorten of identiteitsbewijzen?
Valt een green card nu ook onder een identiteitsbewijs ? Een nederlands identiteitsbewijs krijg je alleen als je Nederlander bent, maar de green card krijg je juist als je geen amerikaan bent.
Wie heeft ervarin met het consulaat in Miami, is het makkelijk om er te parkeren etc ?
- Gabbyxx
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Binnenkort naar consulaat Miami
Nee green card is een verblijfsvergunning valt niet echt onder ID. Ik zelf heb mijn paspoort in 2015 vernieuwd in Atlanta. Was makkelijk. Heel veel succes!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
Ok duidelijk, ik neem inderdaad aan dat het niet veel ingewikkelder is dan een paspoort aanvragen in Nederland. Ik heb geen dubbele nationaliteit dus ik val in de '13 in een dozijn' aanvraag groep.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Parkeren kan onder het gebouw zelf en verwacht er niet teveel van de gemiddelde service balie van de Target ziet er net zo uit maar dan zonder glas ertussen 

Bedankt voor de antwoorden 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1038 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z