Misschien ons even voorstellen:
We zijn een gezin van 4 waarvan 2 dochters. Beiden zijn we 36 jaar en de dochters zijn 9 en 7. We wonen momenteel in West-Vlaanderen, België.
Zoals reeds vermeld was dit onze 6de deelname (Helemaal leuk want mijn vrouw haar geluksgetal is toevallig 6). De eerste 5 jaar waren we steeds sterk ontgoocheld toen we er niet bij waren. Eind vorig jaar hadden we besloten om niet op de DV te wachten en gingen we onze kans wagen via het E2-visum. Hierdoor waren we eigenlijk niet zo aan het uitkijken naar het resultaat. Wil nu dat we geselecteerd zijn net nu we beslist hadden een alternatieve weg te nemen. Dus wij nu helemaal blij.
Uiteraard zijn we helemaal verzot op de VS en zijn daar bijgevolg ook reeds meerdere malen op vakantie geweest. We hebben ook vrienden die rond Houston, Texas wonen waardoor we ook meekrijgen hoe het werkelijke leven daar is (Wat natuurlijk volledig anders kan zijn eens we daar zelf wonen).
We zijn er nog niet helemaal uit waar we effectief willen gaan wonen. 1 criteria staat vast: betere weersomstandigheden dan ons kikkerlandje (Als we dan toch kunnen kiezen en moeten herbeginnen). Onze keuze ligt tussen Central Florida of South-East Texas. Indien jullie hier waardevolle input hebben mag dit zeker.
En om terug te komen naar Kastelke dat we geen actief lid waren.
Ik zat steeds met de (onterechte) gedachte dat ik het lot zou tarten door actief mee te posten nog voor we geselecteerd waren. Kwam dagelijks meelezen met de leuke verhalen vol waardevolle info. Vanaf heden wordt ik dus een actief lid en ga zoveel mogelijk posten wat betreft ons avontuur (wat het ongetwijfeld zal zijn)