Hopelijk in oktober weer een kans
Dexstar schreef:Ik zit toch eigenlijk stiekem nog stil te hopen dat er weer een email uitgaat dat het systeem verkeerde informatie gaf en dat iedereen zijn status opnieuw zou moeten checken. Bij voorgaande jaren zijn daar ook ineens nieuwe winnaars uitgekomen.
Kan dit dan betekenen dat wij ineens geen winnaar meer zijn?? Dat ga ik echt niet hopenDexstar schreef:Ik zit toch eigenlijk stiekem nog stil te hopen dat er weer een email uitgaat dat het systeem verkeerde informatie gaf en dat iedereen zijn status opnieuw zou moeten checken. Bij voorgaande jaren zijn daar ook ineens nieuwe winnaars uitgekomen.
Denk dat dat een weinig kans heeft, ze zullen die problemen opgelost moeten hebben de vorige jaren zodat dat niet opnieuw zou herhalen.Dexstar schreef:Ik zit toch eigenlijk stiekem nog stil te hopen dat er weer een email uitgaat dat het systeem verkeerde informatie gaf en dat iedereen zijn status opnieuw zou moeten checken. Bij voorgaande jaren zijn daar ook ineens nieuwe winnaars uitgekomen.
Daar heb ik wel eens over na zitten denken. Het is natuurlijk makkelijk om te denken dat als de NOT SELECTED in eerste instantie een fout in het systeem is je er ook vanuit kunt gaan dat het omgekeerde waar kan zijn. Ik denk echter eerder dat al die NOT SELECTED uitkomsten zo standaard zijn dat hierin veel sneller fouten optreden.Kan dit dan betekenen dat wij ineens geen winnaar meer zijn?? Dat ga ik echt niet hopen.
Klopt. Ik ga er ook niet van uit. Edoch, het is in ieder geval bij mij al twee keer voorgekomen dat er opnieuw gekeken moest worden op aanraden van de DV Lottery zelf. (Dat veranderde bij echter niets, bij een ander persoon op het forum wel).Denk dat dat een weinig kans heeft, ze zullen die problemen opgelost moeten hebben de vorige jaren zodat dat niet opnieuw zou herhalen.
BeyondFaith schreef:
Kan dit dan betekenen dat wij ineens geen winnaar meer zijn?? Dat ga ik echt niet hopen![]()
Paar jaar geleden toch echt gebeurd, toen waren hier veel winnaars die allemaal de 1e dag hadden ingeschreven. Is volledig teruggedraaid en later kwam de juiste uitslag.Dexstar schreef: Ik ken in ieder geval geen gevallen van mensen die eerst wel ingeloot waren en dat terug moesten draaien.
Oh wow, dat wist ik echt niet. Ik gaf mijn voorbeeld geheel hypothetisch. De ironie dat het dus wel echt gebeurd is. Nou, voor alle winnaars, ook dat blijkt dus fout te kunnen gaan...Is volledig teruggedraaid en later kwam de juiste uitslag.
Maar goed dat ging om ineens heel veel winnaars, dat lijkt mij hier nu niet het geval te zijn dat hadden we echt wel gehoord op een of andere manier. Ach eigenlijk blijft het altijd een gok of je hem krijgt tot je daadwerkelijk bij de consul op gesprek mag komen.hemmie schreef: Paar jaar geleden toch echt gebeurd, toen waren hier veel winnaars die allemaal de 1e dag hadden ingeschreven. Is volledig teruggedraaid en later kwam de juiste uitslag.