Wij zijn de gelukkigen die geselecteerd zijn vandaag. Wij zijn zoooo ontzettend blij

Ik zal ons even voorstellen: Ik ben Natasja getrouwd met Roy beide bijna 39 en samen hebben wij een zoon van bijna 19. Al jaren droom ik ervan terug te gaan naar the US. De eerste 11 jaar van mijn leven heb ik in Utah gewoond samen met mijn ouders. Helaas koos mijn moeder ervoor om terug naar NL te gaan, don't ask me why ik heb werkelijk geen idee haha. Manlief wilde eigenlijk nooit tot 4 jaar geleden ongeveer, hij zei zelf ineens dat hij toch wel eens wilde kijken of we naar the US konden. Ik dacht aan een vakantie uiteraard, want hij was heel stellig dat hij daar niet zou willen wonen. Maar ik denk dat onze vakanties toch in zijn hoofd zijn gaan zitten. De familie die ik daar heb heeft hem ook omarmt en tja hij kan misschien overkomen als koele kikker af en toe ergens heeft het toch zitten broeden. Hij gaf namelijk aan dat hij emigratie bedoelde

Na 2x dv lottery gedaan te hebben werden wij helaas niet geselecteerd, we hebben toen een jaartje overgeslagen (dv 2017) en afgelopen oktober toch maar weer meegedaan. Tot onze verbazing zagen wij vandaag bij het checken ineens de brief van KCC staan i.p.v. de beroemde afwijzing. Voor ons is het dus echt 3x is scheepsrecht.
Nu alles invullen en opsturen/indienen en dan wachten op het vervolg. Pfff ondanks de jubelstemming begint er nu ook wel beetje besef te komen dat er heel veel geregeld moet worden nu, maar wij zijn positief ingesteld dus we gaan ervoor. Onze keuze is gevallen op Colorado, ik kan daar goed aan het werk in criminal justice (heb er mijn papieren voor), manlief mag daar als legal alien als agent aan de slag (behalve in Denver) en zoonlief kan bij de armed forces (wat hij zelf heel graag wil, hij doet er hier al opleiding voor en nee hij dient nog niet voor NL defensie. Wij gaan wel even uitzoeken of hij de opleiding voort kan zetten bij defensie of dat hij overstapt naar de burgeropleiding deze is in principe hetzelfde alleen dan minus de stages bij defensie alhier).
Later volgt nog wel meer, nu trekken wij eerst even een fles bubbels open. We zijn er nog niet maar deze eerste horde is een feestje waard

Gr. Natasja