VIW zoekt gezinnen die op korte termijn naar de Verenigde Staten zullen emigreren. Dit in het kader van een televisieprogramma. Ben jij deel van of ken jij een gezin dat aan dit programma wilt meewerken? Contacteer ons dan via: info@viw.be
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: Belgen die op korte termijn naar de US verhuizen
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gezocht: Belgen die op korte termijn naar de US verhuizen
Oproep via Vlamingen in de Wereld:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Re: Gezocht: Belgen die op korte termijn naar de US verhuizen
Over 2 weken is het weer emigratiebeurs en ik heb al verschillende zuiderburen kaartjes gestuurd. Ik zal dit tegen ze zeggen.
We hebben overigens ook een keer een Nederlandse klant gehad die door Ik Vertrek werd gevolgd. Dit is nooit uitgezonden omdat het allemaal te gladjes verliep, geen noemenswaardige problemen en dat is wat ze graag willen, problemen, dingen waarvan de kijker zegt, hoe kunnen ze dit nu doen......
We hebben overigens ook een keer een Nederlandse klant gehad die door Ik Vertrek werd gevolgd. Dit is nooit uitgezonden omdat het allemaal te gladjes verliep, geen noemenswaardige problemen en dat is wat ze graag willen, problemen, dingen waarvan de kijker zegt, hoe kunnen ze dit nu doen......
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4672 Weergaves
-
Laatste bericht door RaphaelB
-
- 7 Reacties