Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

expats in New Jersey?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Jutenjul
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 40

expats in New Jersey?

Bericht door Jutenjul »

Hi!
Mijn man heeft via zijn werk (Amerikaans bedrijf) een baan aangeboden gekregen in New Jersey. Ik ben benieuwd of er hier misschien meer mensen zijn die daar al wonen en me een beetje kunnen helpen met wat ik kan verwachten en op moet letten nu dit serieuzer vormen aanneemt. Wij hebben 2 kindjes van bijna 6 en net 4 voor hun zou ik ook graag goed geïnformeerd willen zijn naar de ervaringen... Spannend!!
USInsider
Amerika-expert

Re: expats in New Jersey?

Bericht door USInsider »

Hi Jut, Jul en Jolletjes. Welkom op het forum !

Er is hier enorm veel info mbt. visums (voor jullie L-1 en L-2 hoogstwaarschijnlijk), Groene Kaart, ziektenkostenverz., verhuizen, scholen, enz.
Search met deze termen op dit forum en je zult veel gegevens vinden.
Als je dan gerichtere vragen hebt horen we die graag !
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Volgens mij zijn er hier op het forum weinig of geen mensen die in die omgeving wonen, maar zoals hierboven al geschreven, veel dingen zijn algemeen. Zoek inderdaad op het forum op dingen waar je vragen over hebt, en stel daarna je resterende vragen. Wij wonen zelf in een heel ander deel van het land, maar hebben wel kinderen van ongeveer die leeftijd.
Terug in Texas!
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Lang geleden in NJ gewoond. In noorden, Bergen county. Waar gaan jullie heen?
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wij hebben ons enkele jaren geleden (sic, dat is al weer meer dan 10 jaar!) verdiept in de regio Flemington/Princeton (omwille van overplaatsing van mijn echtgenoot).

Heel belangrijk om te weten is om welk visum het hier gaat (vermoedelijk L1-a of L1-b) en of het mogelijk jullie bedoeling is om ginder langer dan 5-7 jaar te blijven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Jut-jul, het is geen onwil maar in het (nabije !) verleden hele stukken teksten afgescheiden over en voor mensen in jullie situatie.

Kastelke, eng he ? Ik ben ook iedere keer verbijsterd als ik me realiseer hoe lang geleden iets gebeurde !
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

New Jersey is a flinke staat -- ongeveer de helft van Nederland qua oppervlakte. Het maakt nogal uit of je vlak bij New York zit, of in het diepe zuiden. ;)
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Ik ook in een ver verleden in Bergen County!
Alrik
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Alrik »

Hoi,

Welkom in New Jersey. Wij wonen in Haddonfield (Zuid Jersey, vlakbij Philly). Laat maar weten of ik je (nog) ergens mee kan helpen.

We hebben een gezin met 3 kinderen (11, 12 en 14 jaar oud).

Groeten,

Alrik
klaasje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door klaasje »

Hoi,

Wij wonen sinds een klein half jaar in New Jersey (het noorden), net over de grens met Bergen County.. (5 min van Ridgewood). Mijn man werkt in Franklin Lakes. Wij zijn hier op een L1/L2 visum met ons zoontje van 18maanden en eentje onderweg ;-).

Waar zouden jullie ongeveer naartoe trekken? NJ is idd nogal groot :-).
Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Veel succes!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het is jammer dat ts een vraag stelt en 2 dagen later voor het laatst op het forum heeft ingelogd en daarna bijna 1,5e maand niet meer. Hopelijk leest ze nog wel mee...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer