Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cruise Disney (waar te boeken)

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Cruise Disney (waar te boeken)

Bericht door yvet »

Wij zijn op dit moment ons alweer aan het oriënteren op onze volgende vakantie.

En dit keer willen we daar een Dsineycruise aan toevoegen.
Nou vraag ik me af waar deze geboekt is door voorgangers......
In nederland of in Amerika met een bepaald reisburo of gewoon bij Disney zelf.

Ervaringen zijn erg welkom, alvast reuze bedankt.
Yvet
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Het kan wel in Nederland, maar het is duurder en je hebt een beperkte keus in hutten. Dan kun je alleen de goedkopere nemen, met bijbehorende goedkopere hotels.

Wij hebben onze cruise en aangeplakte vakantie in Orlando geboekt bij The Magic For Less. Héle goeie ervaringen mee van eerdere reizen en ook nu zijn we weer fantastisch geholpen met alles. Als je daar boekt, krijg je ook nog "zakgeld" mee voor aan boord! (is trouwens bij meerdere Amerikaanse organisaties zo hoor).
Anita
tiggerific
Amerika-ontdekker

Bericht door tiggerific »

Wij komen net terug van een Disney Cruise. Gewoon geboekt bij Holland International. Was voor ons het goedkoopste. Je kan ook de duurdere hutten boeken dus zelf uitzoeken hoeveel geld je wilt uitgeven. Het enige nadeel is dat je pas op het allerlaatste moment je hutnummer weet, omdat Holland International korting krijgt omdat je hut nog niet vastligt en dat je dus flexibel bent. Je categorie ligt echter wel vast, dus verder niets aan de hand.
Wil je meteen weten welk hutnummer je hebt of zelf je hut uitzoeken dan kan je gewoon rechtstreeks bij Disney boeken. Dat is dan de goedkoopste optie.
Groetjes Tiggerific
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Vertel 's ... wat houdt een Disney Cruise in?
Sandy
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Sandy,

kijk eens op http://www.disneycruiseline.com

Het is "gewoon" een cruise, maar dan helemaal van Disney en dus in het teken van Disney. Je kunt verschillende dingen doen, 3 dagen, 4 dagen, 7 dagen. Je komt dan op verschillende bestemmingen. Wij gaan voor drie nachten aan boord en gaan naar Nassau en Castaway Cay. Castaway Cay is een privé eiland van Disney in de Bahama's.
Echt super! Althans, dat verwachten wij ervan!
Wij zijn helemaal geen "bootjesmensen", ik zou nooit een gewone cruise doen, maar ja..... deze is van Disney!!! En dat moeten we toch allemaal gedaan hebben he!
Anita
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Bijna je antwoord gemist ... Wat lijkt me dat fantastisch! en onbetaalbaar ;)
Sandy
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Fantastisch.... dat denken wij ook! Op het Orlando forum zitten een aantal mensen die de cruise al gedaan hebben, en ze zijn vol lof!
Over een maandje of twee/twee en half, kan ik je vertellen hoe het geweet is! We hebben er zo'n zin in!
Anita
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer