Pagina 1 van 1

Black Bear Wilderness Preserve

Geplaatst: 22 jun 2026, 20:21
door MarinerV
Hoi,

Zijn er mensen met een recente ervaring met bezoeken van Black Bear Wilderness Area?

Ik kan er hier weinig op vinden en op het www is het wat wisselend.

Bij voorbaat dank!

MarinerV

Re: Black Bear Wilderness Preserve

Geplaatst: 23 jun 2026, 17:06
door USAreiziger
Hi,

Het is wel al een tijd geleden maar wij vonden het toen wel de moeite waard. Alleen ligt het er wel aan in welke periode je gaat. Als je in het hoogseizoen gaat kan het extreem heet zijn. Op de Boardwalks en andere plekken loop je volop in de zon. Persoonlijk vind ik het de moeite waard na of voor het zomerseizoen als de temperaturen wat aangenamer zijn.

Groetjes

Monique

Re: Black Bear Wilderness Preserve

Geplaatst: 23 jun 2026, 21:13
door MarinerV
We gaan in de herfstvakantie. 15 t/m 24 oktober.

Re: Black Bear Wilderness Preserve

Geplaatst: 24 jun 2026, 22:18
door USAreiziger
Hi,

Dan zou ik dit zeker bezoeken. Dan zijn de temperaturen aangenamer en het is een mooie wandeling waar je veel wilde dieren ziet. Althans wij toen wel.

Groetjes

Monique