Mijn man (33) en ik (32) gaan in maart naar Florida!

Onze vluchten zijn geboekt, voor de rest heb ik nog niets geboekt. Dus ik moet dringend enkele beslissingen maken.
Ik heb momenteel volgende planning in mijn hoofd:
Dag 1: landen om 17u in Orlando, door rijden naar Cocoa beach
Dag 2: Kennedy space center (absolute must van mijn man)
Dag 3: Vroeg vertrekken naar Miami
Dag 4: Miami
Dag 5: Rijden richting Key west met veel stops Overseas highway (Robbies, turtle hospital, bahia honda)
Dag 6 - 7: Key West
Dag 8: Rijden richting Everglades (ev nog stops overseas highway) + airboat tour
Dag 9: Everglades / Big Cypress
Dag 10: Rijden in de richting van Crystal Rivers met stops in ev. Sarasota, Naples,..
Dag 11: Crystal Rivers/ Rainbow springs of Homosassa springs
Dag 12: Blue Springs of Juniper Springs
Dag 13-14-15: Universal
op dag 15 vlucht om 20u40 terug
Mijn grootste twijfels zijn:
- op de route naar miami: direct doorrijden en meeste van de dag nog spenderen in Miami of eerder nog tussenstops maken? En eventueel nog een dag miami toevoegen, door ergens anders nog iets weg te halen.
- Key West 1 dag of 2 dagen en dan eventueel nog extra tijd in Everglades of Big Cypress toevoegen?
- Wat is het meest de moeite waard om te stoppen op de route richting Crystal rivers? We zijn niet op zoek naar plaatsen om te shoppen of aan het strand te liggen, daarom slaan we deze kust over.
- Welke springs zouden jullie kiezen? Crystal rivers wil ik zeker doen voor de manatees.
- Als jullie denken dat er ergens zeker nog extra tijd voorzien moet worden, zouden we een dag universal opgeven.
Alvast bedankt,
Brooke_Sam