Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kleine villa huren met privé zwembad.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
stekun
Amerika-ontdekker

Kleine villa huren met privé zwembad.

Bericht door stekun »

Hoi,

Wij zijn op zoek naar een kleine luxe villa met privé zwembad. We zijn maar met 2 personen dus we hebben helemaal niet zo een groot huis nodig. We willen graag wat luxe en een fijne omgeving in de buurt van de pretparken
Ik kom op dit moment alleen maar villa's tegen met minimaal 3 slaapkamers. Daar betaal je dan ook voor. Heeft iemand ook tips voor wat wij zoeken?
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Re: kleine villa huren met prive zwembad

Bericht door JeroenB »

Wij zijn property manager in de regio en hebben een mooie townhome in de verhuur met 2 slaapkamers, 2,5 badkamer, geen eigen zwembad maar wel een eigen jacuzzi op de patio. De Townhome grenst aan een natuur gebied dus je kijkt direct uit op een groene Oase en geeft dus veel privacy. Goed onderhouden woning, harde vloeren door de hele woning.

Er is een zwembad op het resort welke je kan gebruiken en er zijn nog meer faciliteiten. Regal Oaks is direct achter Old Town met winkeltjes en vermaak, aan de overkant van Old Town is een Food Truck verzamelplaats. Veel restaurants in de omgeving en je bent ook zo bij Disney.

Kleine villas zul je niet veel zien in de buurt van Disney voor vakantie verhuur.

Als je echt een eigen zwembad wil dan is de vraag of je een groter zwembad wil of een kleine, we hebben nog wat andere townhomes in de verhuur die dan een zogenaamde splashpool hebben en anders zit je toch aan een villa die veelal starten met 4 slaapkamers.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
stekun
Amerika-ontdekker

Re: kleine villa huren met prive zwembad

Bericht door stekun »

Hoi Jeroen

Ik heb je een bericht gestuurd dat wij interesse hebben.

Ik zie je reactie graag tegemoet
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Re: Kleine villa huren met privé zwembad.

Bericht door Trails »

Hey Jeroen,
Ook wij lopen tegen dat probleem aan. Wij zouden in februari/maart willen gaan en een privé zwembad is dan toch niet te gebruiken tenzij je dik betaalt voor de verwarming. Wij zoeken ook iets leuks voor 3 volwassenen, maar wel met een leuk stukje buiten waar we kunnen zitten en eten. Uitzicht op groen is natuurlijk een bonus. Kun je eens contact met ons opnemen? Ik stuur je ook nog even een PB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer