Op 18 april 2025 vliegen we naar Fort Lauderdale en op 2 mei weer terug vanaf Orlando. We hebben bewust voor deze volgorde gekozen omdat het tot eind april ivm Passover/Pesach en daarna on site cheer/dance competitions nog erg druk is in de parken.
De vraag is nu welke route volgen we van A naar B.
We komen laat aan dus de eerst nacht blijven we vlak de vluchthaven in Fort Lauderdale.
Om de drukte in Miami in het weekend te vermijden dacht ik eerst naar Florida City te rijden en dan na het weekend Miami Beach. Of is het in de keys in het weekend zelfs nog drukker dan Miami Beach?
Ons globale idee tot nu toe.
Dag 1 aankomst Fort Lauderdale
Dag 2 Fort Lauderdale ->Florida City: Everglades bezoeken en wat winkelen
Dag 3 Florida City: Florida Keys een stukje rijden en snorkelen John Pennekamp
Dag 4 Florida City -> Miami Beach
Dag 5 Miami Beach: de pubers willen (uiteraard) graag naar Miami beach. Ik weet nog niet precies wat ik daar de hele dag moet doen

Dag 6 Miami Beach -> Orlando: langs de west kust rijden en onderweg nog even strand ergens?
Dag 7 t/m dag 14 Orlando. Pretparken maar ook Kelly Park, Kennedy spacecenter, shoppen, misschien Crystal river en niks doen

Dag 15 naar huis
Of is het leuker om langs de west kust nog een nacht ergens te verblijven? en een nachtje minder Miami Beach of Florida City.
Misschien hebben we sowieso wel genoeg aan 1 overnachting op Miami Beach?
Wat denken jullie? of wat zouden jullie anders doen?