Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Herstel: tips voor villa in Naples?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Herstel: tips voor villa in Naples?
Herstel op mijn vorige bericht:
Na nog wat rondgekeken te hebben op dit forum is een villa in Naples toch wellicht een betere keuze ivm de orkaanschade die nog steeds zeer aanwezig schijnt te zijn in omgeving Fort Myers, Sanibel. Daarom wijzig ik graag mijn vorige vraag/topic in: heeft iemand tips (liefst uit eigen ervaring) voor een mooie villa in Naples
Na nog wat rondgekeken te hebben op dit forum is een villa in Naples toch wellicht een betere keuze ivm de orkaanschade die nog steeds zeer aanwezig schijnt te zijn in omgeving Fort Myers, Sanibel. Daarom wijzig ik graag mijn vorige vraag/topic in: heeft iemand tips (liefst uit eigen ervaring) voor een mooie villa in Naples
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Re: Herstel: tips voor villa in Naples?
Klein aanvulling: Bouw activiteit door schade van hurricane Ian is er alleen in Fort Myers Beach, Sanibel en Captiva. De rest van Fort Myers is prima te doen. Persoonlijk vind ik Naples net wat minder geschikt als locatie, verder van alles vandaan en duurder.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1392 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 2 Reacties