Orlando Thema park Kaarten zonder datum

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
jeroentje__
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 jul 2023, 19:12
Aantal x V.S. bezocht: 0

Orlando Thema park Kaarten zonder datum

Bericht door jeroentje__ »

Wie heeft ze en bied ze aan of kent iemand die ze heeft en aanbied.

Laat het me het a.u.b. weten!
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Orlando Thema park Kaarten zonder datum

Bericht door Disney-Golf »

Hoeveel moet je er hebben?
Ze kosten slechts 50€ maar ze moeten wel op voorhand betaald worden!
Je moet ze betalen op rekening van mijn Afrikaans familielid die per toeval prins is.
Op zijn beurt gaat die je persoonlijke gegevens vragen om een cheque te kunnen verzilveren…
10% is voor jou en de rest gaat hij houden. :roll:
Ik, op mijn beurt ga je om je persoonlijke bankrekening vragen en je pin code om geld te kunnen storten.
Je mag 90% houden omdat je zo een ongelooflijke kerel bent… :wink:
Too good to be true?
Well it usually is!
Sorry Jeroentje… Sinterklaas is 5 december, de andere dagen ga je volle pot moeten betalen! :mrgreen: :lol:

Effe terug serieus…
Je kan goedkope(re) tickets krijgen maar daarvoor moet je eerst een verkoop speech aanhoren van minimaal 2 uur en daarna ga je gestalkt worden door verkopers om toch maar een timeshare te kopen.
Is dit het je waard? Moet je het vooral doen.
Indien niet, gewoon betalen zoals de anderen…
Mocht je het toch nog willen avonturieren?
Bio-metrics hebben hier ondertussen hun intrede gedaan dus… Please!… Laat je niets wijsmaken!
Elk toegang ticket is gelinkt aan vingerafdrukken van de persoon die de eerste dag gelijk welk park is binnengegaan.
De truuk van “dit is een 3-dagen pas en ik heb maar 1 dag gebruikt”… Whoehahaha!… Sorry, liet me even gaan… Kom dat bijna elke dag tegen…
En dit is de enige echte “tip” by the way… :thumbup:
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Orlando Thema park Kaarten zonder datum

Bericht door IngridUSA »

En Jeroentje, voor de zoveelste keer: stel je vraag in je eigen topic of in een bestaand topic over Florida/pretparktickets. Dat heb je al eerder gedaan en dat wordt ook echt gewoon gelezen. Reacties blijven dan bij elkaar. Je stelt nu elke keer praktisch dezelfde vragen in een nieuw topic. Dat is niet handig en ook tegen de regels.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Orlando Thema park Kaarten zonder datum

Bericht door nwolf »

Je kunt dit soort vragen hier stellen :

viewforum.php?f=39

En zoals hierboven ook wordt aangegeven proberen we je ook te helpen de "goodkoopst mogelijke oplossing" te geven.
Soms lijkt het alsof je nog goedkoper wilt dan wat we hier weten te vinden en dat bestaat niet of je moet toevallig ergens tegenaan lopen.
We zijn hier forumleden om elkaar te helpen, geen reisbureau waar je iedere keer met korte oneliners je vraag kunt dumpen....
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer