Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Maritzwiet
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 aug 2014, 15:27

Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Maritzwiet »

Hoi allemaal,

Jarenlang niet actief meer geweest omdat onze laatste reis naar Amerika 2014 was.
Nu redelijk last minute besloten om deze zomer toch richting Florida te gaan met onze 2 kinderen! (Helaas zitten we al aan de zomervakantie vast.)
De laatste week willen we graag een huis huren in de buurt van Orlando/Kissimmee. Vanuit daar willen we 2 Disneyparken bezoeken/ Space Centre en verder een beetje relaxen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, iemand tips?
Het liefst een leuk en levendig resort met een zwembad, speeltuin en bijvoorbeeld restaurant. Huis met een keuken en minimaal 2 slaapkamers.
Alvast bedankt voor de tips!
deebee7
Amerikafan
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Resort/huis Orlando/kissimmee

Bericht door deebee7 »

Marriott sheraton vistana hoor ik veel goeds van. Ben er wel zelf niet geweest. Wij verbleven in een villa in veranda palms vorig jaar april. Locatie heel goed maar huis was geen voltreffer. Deze zomer kiezen wij voor Cabana bay resort maar dat zijn enkel family suites. Wel vertier genoeg daar :D
We reden ook vaak voorbij Story lake en dat zag me er ook wel een leuke locatie uit. Alleen stonden de huizen erg dicht op elkaar.
Let op met huizen waarbij de ontsluiting richting Disney vooral via de I4 gaat. De files daar zijn niet altijd fijn. Daarom viel voor ons Championsgate af. En toen we er waren was er ik blij om want elke keer als we de I4 nodig hadden stonden we meer stil dan dat we reden.
Maritzwiet
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 aug 2014, 15:27

Re: Resort/huis Orlando/kissimmee

Bericht door Maritzwiet »

Ah dankjewel..ik ga eens kijken!
Goede tip ook over de i14!
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Resort/huis Orlando/kissimmee

Bericht door Astatic »

Ik huur al jaren via VRBO als we iets zoeken in Florida en ik wil eigenlijk niet meer anders.
Wij zitten altijd in Sandy Ridge en grappig genoeg vind ik de files altijd wel meevallen… misschien ligt het aan de navigatie met file meldingen dat ik er nooit in rijd, maar ik heb nooit lang stil gestaan op de I4. Wij waren altijd wel in ong. 20 minuten bij het park, I-drive of Vineland gebeid.

Terugkomend op het verblijf, de keuze is enorm en VRBO heeft de laatste tijd veel nieuwe listings waardoor je altijd 20% new listing korting krijgt van VRBO. Zodra je een villa gevonden hebt kun je altijd nog even onderhandelen over de prijs met de eigenaar / beheerder.
Het gebied vind ik te gek en er zijn genoeg winkels in de buurt.

Verder vinden wij het altijd belangrijk om een eigen zwembad te hebben en genoeg kamers zodat iedereen zijn eigen kamer heeft en je niet hutje mutje zit.

Succes!
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4373
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Ruud2004 »

Kijk eens naar het Barefoot'n Resort (naast Old Town). Verder info zie je in ons laatste reisverslag. Bijzonder goed resort en geweldige (centraal) gelegen plek om te verblijven
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Resort/huis Orlando/kissimmee

Bericht door asv60 »

Astatic schreef:
04 mei 2023, 10:24

Zodra je een villa gevonden hebt kun je altijd nog even onderhandelen over de prijs met de eigenaar / beheerder.
Hoe doe je dit dan, mailen gaat toch via VRBO, die willen dit soort onderhandelingen natuurlijk niet? Vaak wordt een villa ook niet geadverteerd door de eigenaar, maar door een managementbureau.
Of probeer je de eigen villaverhuur site van de eigenaren te zoeken? Dat lukt soms als ze de villa een niet veel voorkomende naam hebben gegeven die je als zoekterm kunt gebruiken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Astatic »

Ik neem altijd contact op via VRBO. Ik vraag het aan diegene die antwoord, meestal de beheerder / management, maar die overleggen altijd even met de eigenaar zelf.
Tot nu toe heb ik in de keren dat ik heb gehuurd nooit volle prijs betaald. (zelfde spelletje als met vliegtickets en huurauto's)
Als het mij lukt om te onderhandelen (zelfs met de 20% new listing korting), dan kan iemand anders dat ook wel denk ik. :wink:
Gewoon simpel beginnen met vragen of ze een quote kunnen sturen, daarna vragen of er iets aan de prijs gedaan kan worden en de rest bepaal je zelf 8)
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
predator
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jun 2022, 09:37
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door predator »

Wij verbleven in Kissimmee in huisje van Nicole op privé resort.
Zeer goed, zeer mooi niks was er eigenlijk slecht.
Ongeveer 15-20min tot disney parken
https://www.airbnb.be/rooms/30196331?so ... saaCG2ytW5
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door asv60 »

De link doet het bij mij niet.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door MattRob »

Wij hebben een leuke villa op een mooi Resort, kijk maar eens hier: www.villatouchofdutch.nl :D ! Wij zitten eigenlijk redelijk vol het hele jaar, maar hadden recent een annulering voor in augustus. Wellicht past dat voor jullie, is het een villa die jullie mooi vinden, en die in jullie budget past.

En op z'n Hollands lekker onderhandelen kan je proberen, maar wij doen daar niet aan mee hoor. Bij ons is het de prijs die op de website staat, en anders is het een andere gast. Dat werkt voor ons de afgelopen jaren gewoon prima (we zitten eigenlijk continu vol), dus zo doen wij het. Er zullen ongetwijfeld eigenaren zijn die hiervoor gevoelig zijn. Dat zijn vaak de villa's die wat minder goed lopen (en dus geld nodig hebben) ... dus in die zin zegt dat ook wat. Maar goed, als het aan je eisen voldoet, dan is dat natuurlijk helemaal prima ! Sterker nog, wij hebben dat vroeger ook altijd geprobeerd als we een villa wilden huren. Bij de mooie populaire villa's, kreeg je dan ook geen korting :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
predator
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jun 2022, 09:37
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door predator »

https://www.airbnb.be/rooms/30196331?gu ... 9ffc4928ff
Deze zou wel moeten lukken al moet je vooral kijken wat voor jezelf het beste is. Wij hebben het er zeer goed gehad ;-)
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Disney-Golf »

MattRob schreef:
07 mei 2023, 15:58
En op z'n Hollands lekker onderhandelen kan je proberen, maar wij doen daar niet aan mee hoor. Bij ons is het de prijs die op de website staat, en anders is het een andere gast.
Zo deden wij het ook en als ze bleven aandringen zei ik altijd dat ze dezelfde korting kregen dan wat ze kregen op hun vliegtickets… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Astatic »

Of het iets Hollands is... tja, het komt overal wel voor.
Iedereen heeft een bepaald budget en als je iets mooiers kan krijgen dan je verwacht had door een beetje moeite te steken in onderhandelen of andere deals dan is elk voordeel mooi meegenomen.

Waarom staat het hele subforum "Vervoer in en naar Amerika" zo vol met vragen hoe ze de goedkoopste vliegtickets en huurauto's kunnen krijgen met codes en weet ik veel wat... just saying... :wink:

Wat je eraan uitgeeft bepaal je allemaal zelf.
Voor de huiseigenaren, helemaal top als je villa volgeboekt is door het jaar, dan doe je iets goed :thumbup:
Maar zoals ik al eerder zei, iedereen heeft een bepaald budget. De reis kost al duur genoeg en als iemand eindelijk de reis naar ons favoriete land kan maken en iets kan besparen op verblijf en/of auto, dan blijft er meer over voor andere leuke dingen.
Dus zolang je niks vraagt, kom je er ook nooit achter. Wie weet tref je net wel diegene met die ontzettende gave villa die erin meegaat, vaak zat gehad, is toch alleen maar mooi meegenomen? 8)

Wij (althans ik) zijn hier om elkaar te helpen en tips te geven op elke mogelijke manier :)
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door MattRob »

Het valt wel op hoor; Amerikanen boeken gewoon en vragen niet om korting, Engelsen eigenlijk ook niet, Belgen ook niet. Het zijn bij ons altijd Hollanders als het gevraagd wordt :mrgreen: ! Dus het lijkt wel een NL dingetje !

En ik bedoelde ook niet dat je het niet moet doen, of dat het niet netjes is; sterker nog, ik zei dat ik het zelf ook altijd heb gedaan. Ik gaf alleen maar aan dat wij het niet doen ;-) ! Uiteindelijk is (net als alles) het vraag en aanbod. En vragen kan je altijd doen natuurlijk.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gebruikersavatar
arnob1
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 okt 2008, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 50
Locatie: wormerveer + davenport florida
Contacteer:

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door arnob1 »

ook wij verhuren ons huis . maar wij doen ook niet aan korting en evengoed zitten we altijd zo goed als vol.
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Resort/huis Orlando/Kissimmee.

Bericht door Disney-Golf »

MattRob schreef:
08 mei 2023, 12:31
Het zijn bij ons altijd Hollanders als het gevraagd wordt :mrgreen:
Precies, was bij ons ook zo!
In Amerika hebben ze trouwens de term "going Dutch" wat zoveel betekend dat ieder zijn/haar deel betaald.
Het moet toch ergens van komen? :mrgreen:

Maar daar tegenover staat dat, in mijn ervaring, dat NL-ers het eerlijkste zijn als er iets stuk gaat, die zeggen het gewoon!
Nooit heb ik iets aangerekend als er bvb een glas, bord of iets van lage waarde is stukgegaan.
Ik bedankte ze eerder nog want dan kon het aangevuld worden voor de volgende bezoekers.
Weet nog goed dat ik ooit eens verhuurde aan een koppel dat hun huwelijksverjaardag kwam vieren met de kinderen (meerderjarige) en een toast wilde uitbrengen met champagne...
Tot dan uitkwam dat er na het vorige verblijf een aantal champagneglazen waren "verdwenen" en er bijgevolg niet genoeg champagneglazen waren, wat wel vermeld stond op onze website.
Foutje van de Property Manager want die had het moeten zien!
Om het goed te maken heb ik mijn P.M. toen gevraagd een boeketje bloemen met gift card af te gaan geven en dit betaald met het achterhouden met een deel van de huurwaarborg van de vorige gasten, eigen schuld, dikke...
Wie zei er ook weer dat eerlijkheid niet loont? :wink: :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer