Reis Jopie23€: combinatiereis New York City en route Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Jopie23€
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 dec 2019, 12:29
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Jopie23€: combinatiereis New York City en route Florida.

Bericht door Jopie23€ »

Opmerking moderator

Is afgesplitst van topic Goede vluchtdeal en Air Portugal?
biebyip schreef:
01 mar 2023, 17:30
Sterker nog, bijna alles wat Serge aan de westkant wil doen kan aan de oostkant. Of kan ook niet aan de oostkant want een 18-jarige mag in Las Vegas ook niet drinken.

Kies dan voor New York, vlieg naar Florida en pretpark je daar helemaal suf. Ze zijn er allemaal en een studiotoer kun je ook bij universal doen. Desnoods boek je een cruise naar de Bahama’s vanaf Florida om even nog meer sfeer te proeven. Vlieg je daarna vanaf Miami of Orlando in een rechte lijn terug naar huis. Of je boekt een joekel van een villa met zwembad, wasmachine en een dikke auto, waardoor ze echt ‘het Amerika van tv kan naleven’ én die handbagage kan vergroten en verschonen.

Kind blij want veel shopping malls in Florida, insta-waardige parken, ruimte voor meer kleding en genoeg plekken om TikTok’s op te nemen. Pa blij want redelijke vluchten, meer keus in elk geval en iets meer Amerika gevoel.
Wil ook graag met mijn dochter van 17 naar New York en dan combi met Florida. ongeveer twee weken. Heeft er iemand een goede route? Of weet die waar ik die kan vinden?

Willen graag in Florida naar de parken, zwemmen manatees, Everglades en bij de Keys snorkelen, eventueel nog dolfijnen in de natuur zien, shoppen etc. dagje rust is ook fijn. We zijn wel twee dames, dus niet op te avontuurlijke plekken.
Alvast bedankt.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Goede vluchtdeal en Air Portugal?

Bericht door harryh »

Jopie23€ schreef:
04 apr 2023, 07:18
wil ook graag met mijn dochter van 17 naar New York en dan combi met Florida. ongeveer twee weken. Heeft er iemand een goede route? of weet die waar ik die kan vinden?
Die vraag hoort niet hier, maar in het Florida topic: viewforum.php?f=11.

Opmerking moderator

De vraag een nieuw topic gegeven en in het juiste subforum geplaatst.
Vdub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 sep 2017, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis Jopie23€: combinatiereis New York City en route Florida.

Bericht door Vdub »

het vliegtuig vliegt over NY doorgaans, dus misschien een retourtje Orlando met overstap in NY boeken en in NY uitstappen?
Dan moet je voor de trip naar Orlando een binnenlandse vlucht boeken.

De parken zijn overigens erg duur(140$ pp bij een los ticket), als je ze allemaal wil zien kun je het beste een 10dagen kaart kopen, dan kosten de tickets ca 45$ pp volgens mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer