Tickets Disneyparken

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Biancavssr
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2023, 19:31
Aantal x V.S. bezocht: 3

Tickets Disneyparken

Bericht door Biancavssr »

Hoi allemaal!
In juli ga ik met de kinderen naar Florida en Disney staat natuurlijk op het programma!
Van een vriendin kreeg ik de tip om via een Ierse site kaartjes te bestellen. Ze waren toen ik in januari keek inderdaad een stuk goedkoper dan andere sites!!!
Nu wil ik gaan bestellen en ik kan gewoon alleen nog maar kaartjes daar vinden voor 7 of 14 dagen en we willen er maar 3.

Weet iemand waar op die ierse site ik de kaartjes kan vinden voor minder dagen óf weten jullie een andere goedkopere site in verhouding?

Thanks!!!!
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door nwolf »

Hoi Bianca,

Nee, volgens mij hebben die nooit op de ierse site gestaan (AttractionTickets Direct). de volgende plekken kun je kaartjes kopen voor korte periodes:

https://www.undercovertourist.com/ (volgens mij nog de enige site waar je tickets voor 1 dag kunt vinden).
https://www.attractiontickets.com/de/or ... rk-pro-tag (hier heb je ze wel ook voor 3 dagen).
https://www.disneyholidays.com/walt-dis ... 4f8b0069f1 (de ierse Disney site, kan vanaf 2 dagen).
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door Vlinder72 »

Wij zijn in maart naar disney world geweest. Vrij last minute en daardoor pas eind februari tickets gekocht.

Wij hebben gekeken naar attraction tickets, undercover tourist en de europese website van disney world zelf. Uiteindelijk bleek voor ons de officiële website het goedkoopste te zijn. Wij hadden drie dagen tickets met park hopper en er zat een giftcard bij van 50 usd. Wij hebben nog los een after hours ticket gekocht voor hollywood studios via undercover tourist (duur maar het was wel geweldig, alle attracties gedaan met een minimale wachttijd).

Alle gekochte tickets konden gekoppeld worden in de disney app en werden in disney voor ons op een plastic kaartje gezet dat wij als entreeticket, kamersleutel etc konden gebruiken (wij verbleven overigens wel in het disney pop century resort).
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door nwolf »

Eigenlijk nieuwsgierig of je op de dag zelf nog naar de gate kunt?

Ik wil 1 dag met mijn zoontje naar Galaxy far away, maar weet nog niet precies welke dag.
1 dags tickets kan ik alleen maar vinden op undercovertourist, wil ik direct via Disney boeken moet ik naar een US nummer bellen want de europese afdeling kan me niet helpen :S
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door nwolf »

Ik heb net geprobeerd tickets te boeken op undercovertourist.com maar helaas wordt de CC en validatie geweigerd en paypal lijkt ook niet te werken.
Hebben meer mensen hier last van/ onlangs nog geprobeerd te bestellen?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Fiba
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 jan 2023, 17:09

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door Fiba »

Bij Attraction Tickets en dan de Duitse site kun je dagtickets kopen maar moet je nu wel al de dag doorgeven dat je wil gaan. Volgens mij zal je het sowieso moeten plannen omdat je zonder parkreservering, die je alleen met een geldig ticket kunt maken, niet naar binnen komt.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door nwolf »

Had een mailtje gestuurd naar undercovertourist en hoe netjes, ze belden vanuit Florida naar mij omm uit te leggen dat het een storing aan hun kant was en of ik het nog een keer wilde proberen.

Zojuist gedaan en gelukt voor de 25e ;)
Overigens wel een stuk duurder die dagtickets via de duitse site, heb nu 304 betaald voor 1 dag en via de duitse site zou het 327,- zijn (met korting).
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Tickets Disneyparken

Bericht door Vlinder72 »

Wij waren begin maart in disney. De kassa's zijn weer open. Er kunnen ter plaatse weer dagkaarten gekocht worden maar dat kan alleen als er nog plek is. Wil je persé naar een disney park dan zou ik van te voren een toegangskaart kopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer