Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Meissie22
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2022, 17:44

Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Meissie22 »

Dag allemaal,
Wij willen graag met 5 personen naar Orlando. Vertrek 4 augustus terug 17 augustus. Vertrek mag ook paar dagen later als totaal aantal dagen maar gelijk blijft.
We willen graag een midsize suv huren en een accommodatie met 3 slaapkamers. Ik heb zelf al gekeken bij expedia maar kom toch uit op zo’n 6000,- euro. Vorig jaar ook geweest in de mei vakantie maar toen was ik toch minder kwijt.
Komt dit echt doordat het hoogseizoen is of heeft iemand een tip hoe ik lager uit kom met de prijs?
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Corv »

Helaas nog niet in Florida geweest, wel georiënteerd. Hoogseizoen is volgens mij december -april daar. Wil je alles als pakket bij Expedia boeken?
Meissie22
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2022, 17:44

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Meissie22 »

Nee hoor, niet noodzakelijk. Vaak krijg je wel extra korting als je een pakket boekt. Ik wil ook wel alles los boeken… zou het lukken om rond de 5000,-€ uit te komen? Totaal voor 5 personen, 4 volwassen en 1 kind 14 jaar
johnvb
Amerika-ontdekker
Berichten: 74
Lid geworden op: 29 jan 2011, 14:48
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door johnvb »

Ben met mijn gezin van 4 personen diverse malen in Florida geweest maar nog nooit onder de 5000 euro. (We hebben wel altijd in restaurants gegeten, Universal bezocht, veel in Outlets geshopt etc.)

Ben nu ook bezig voor april/mei maar schrok van de verhoogde hotelprijzen. Heb zelfs veel gekeken op sites als Hotwire, Priceline etc. maar heb niet meer die mooie prijzen van afgelopen jaren gezien.

Zie wel dat er veel meer klachten zijn over hotels met schimmel, kakkerlakken en slecht personeel.
Gebruik daarom svp. vooral de ervaringen op Tripdavisor en Booking.com.

Gebruik vooral NIET Supertravel!

Succes.
'91 N.Y.
Fl. + Cruise
'92 Cal.
'95 Cal.
'98 Fl.
'10 Fl.
'12 NY. Fl. + Cruise
'13 Fl. + Cruise
'14 Cal.
'15 Fl. + Cruise
'16 Fl.
'17 Fl, Miss., Alab.
Cal.
'18 Cal. Nev., Utah
'19 Cal. + Nev.
' 23 Cruise ABC-eil.+ Deep South
Meissie22
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2022, 17:44

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Meissie22 »

Ik bedoel 5000€ voor vlucht, auto en accommodatie. Niet incl eten enz 😉
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door harryh »

Ik heb er vaak naar gekeken, intussen al tientallen keren in Florida geweest maar ik heb nog nooit een pakket aanbieding gevonden die ik niet zelf goedkoper kon boeken. Vliegtickets kunnen daar soms wel iets goedkoper in zitten maar hotels en autohuur zijn er in mijn geval altijd duurder. Daardoor kom ik niet goedkoper uit. Afgelopen zomer relatief veel betaalbare boekingen bij Best Western kunnen maken met de ABNsave code.
En rechtstreeks bij de maatschappij boeken van vliegtickets ipv via een tussenpersoon als Expedia is altijd beter bij wijzigingen.
Meissie22
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2022, 17:44

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Meissie22 »

Harry, is er een site die je gebruikt voor je vliegtickets? Of kijk je rechtstreeks bij de aanbieders?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door harryh »

Google flights. En regelmatig kijken ;)
Sandra22
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2021, 15:44
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Sandra22 »

Wij gaan komende meivakantie, van 22 april t/m 6 mei, dus 15 dagen.
Alles zelf geboekt.
Vliegtickets voor 4 personen 2233,-
Accomodaties via Airbnb totaal 2500,-
Huurauto 780,-
Totaal dus 5500,- voor 4 personen

Daarvoor hebben we de eerste week een villa in Davenport, 2 nachten bij Crystal river, 3 nachten Fort Myers en 2 nachten Homestead.
Had qua accomodaties nog wel goedkoper gekund maar hebben gekozen voor wat luxe.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 474
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door nwolf »

Tickets zijn over het algemeen wel rond de 550 t/m 650 te krijgen. afhankelijk of je over wilt stappen, de tijden die je vliegt en of je voor alle personen een koffer wilt meenemen.
Hotel, tsja zo duur als je het wilt maken maar Orlando is niet goedkoop. Als je langs de I-Drive blijft heb je vaak wel een fatsoenlijk hotel voor onder de 100 euro per nacht (trivago). Realiseer je wel, je slaapt er alleen en vaak vertrek je vroeg en kom je laat terug, wil je daar veel voor betalen?

Auto heb ik voor de meivakantie (22 april - 2 mei) via Avis DK vastgelegd voor 380,- (Cabrio 4 persoons).
Maar als je met 4 bent is inclusief de kaartjes voor het PP 5000,- niet eens zo vreemd, het is ook maar net hoeveel luxe wilt.

Als je langs de golf v Mexico wat leuks zoekt zou ik St Petersburg (of ten noorden daarvan) of Naples uitzoeken.
Frt Myers (althans de beach, en dat was het mooiste) is weggevaagd en zal zeker nog even duren voor die weer opgebouwd is.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Vdub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 sep 2017, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Hulp gevraagd bij pakket samenstellen

Bericht door Vdub »

Hoogseizoensprijzen.. tja.. als je in NL je ticket boekt zijn de NL vakanties de hoogseizoensprijzen.
Ticket met ruimbagage kost in NL Schiphol-Miami of Orlando bijv zeker 1000-1500 euro pp voor de retourticket.

Een villa (met zwembad) met 3bedroom en 2 of 3 bathroom kost tussen de 160-200 per nacht gemiddeld. Soms lijkt de prijs op de site goedkoop in de zoekresultaten maar is het de kale huur en komt daar nog ca 30-40% bij op.

Wij gaan 23-7 tot en met 12-8 (met 4p en 1 kind) en dan kost een dergelijk huis ca 3500-4000 EURO

Wij gaan nu nog even als laatste een auto zoeken/huren, afhankelijk van de grootte(moeten wel 5 grote koffers in) ook 1500-2000 euro..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer