Verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Amber76
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 aug 2020, 09:45
Aantal x V.S. bezocht: 9

Verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida.

Bericht door Amber76 »

Afgelopen zomer zijn wij met onze twee kinderen naar Florida geweest omdat we 12,5 jaar getrouwd zijn dit jaar. We zijn twee weken in Orlando geweest waaronder meerdere keren in de Disneyparken. Nu WdW 50 jaar bestaat, zijn er veel bijzondere items te koop. Mijn jongste zoon was direct stapelgek van de gouden waterbottle (soort geïsoleerde drinkbeker) met aan een kant het www-logo en aan de andere kant het logo van Starbucks. In deze vakantie was hij toevallig ook nog jarig en zijn enige wens was die gouden beker voor zijn verjaardag te krijgen.

Als verrassing hebben wij deze uiteindelijk ook gekocht en later in de vakantie op zijn verjaardag aan hem gegeven. Dolgelukkig was hij, toen hij uiteindelijk de beker had. Deze moest dit schooljaar mee naar school toe als waterfles. Echter sloeg van de week gelijk het noodlot toe. Hij is op het schoolplein over een peuter die daar ineens rondrende gevallen en zijn mooie nieuwe beker heeft een flinke deuk en zeer veel krassen. Hij heeft enorm lang moeten huilen en vindt het echt verschrikkelijk.

Online heb ik gezocht naar de beker en ik vind hem ook op de merchandise site van Disney, echter verzenden ze dus niet naar Europa toe. Ik heb Disney gemaild, maar zij zeggen dat ze parkmerchandise niet kunnen versturen. Dit klopt uiteraard al niet, want ik vind het op hun eigen pagina terug. Maar goed, bestellen is voor mij dus niet mogelijk. Wie kan er met mij mee denken hoe ik die beker toch nog een keer kan kopen? Wellicht een forumlid die in www komt en deze voor mij mee kan brengen? Uiteraard betaal ik de beker en verzendkosten. Of wellicht een forumlid die in Amerika woont en deze kan bestellen voor mij en doorsturen? Alle tips zijn welkom! Ik weet niet of ik een linkje van de beker mag plaatsen (en of het werkt):

https://www.shopdisney.com/starbucks-wa ... osition=27

De prijs is $29,99 en op de Disneysite staat hij beschreven als: Starbucks Water Bottle – Walt Disney World.

Wie kan en wil mij helpen? Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet, Amber.
Bijlagen
image.png
predator
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jun 2022, 09:37
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door predator »

Ik ken wel iemand die in Charlotte woont, indien je de kosten wilt betalen kan ze dit gerust opsturen (ook op regelmatige basis ken ik wel iemand die USA op en af vliegt, als je zoon kan wachten kan dit natuurlijk ook een optie zijn. Ikzelf ben wel van BE, dno waar jij van bent)
Elstars
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jan 2012, 21:15

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door Elstars »

Wij zitten nu in Florida en kunnen de waterfles voor je bestellen als je wilt. We komen eind september thuis en willen hem dan naar je thuis sturen. Laat maar weten als we je kunnen helpen.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door hemmie »

Dit bedrijf is van een nederlander en (ex?)forumlid, die kan dat voor je doorsturen. http://www.weship-it.com/
Terug in Texas!
Amber76
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 aug 2020, 09:45
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door Amber76 »

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga even kijken wat mogelijk is. Wij wonen vlakbij Breda, Nederland. Er is geen directe haast, maar wel fijn als het lukt om zo'n beker hier te krijgen
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door ned in MO »

ja kan ik voor je doen. Neem maar even contact met me op covercees@gmail.com. ik ben de weship-it guy, nu mailboxinternational.nl
Amber76
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 aug 2020, 09:45
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida

Bericht door Amber76 »

Dankjewel! Ik heb nu bericht van iemand die nog in Disney Springs komt en voor mij wil kijken en het dan mee wil brengen naar Nederland. Mocht dit niet lukken, kom ik zeker bij je terug!
BE-WDW
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 apr 2022, 16:00

Re: Verzoekje/hulp gevraagd bestelling Florida.

Bericht door BE-WDW »

Goedemiddag,

Ik ben ook op zoek naar iemand die wat van shopdisney.com door kan sturen naar Nederland. Of meenemen mag ook :wink:

Maar goed, het gaat om 4 beeldjes (waarschijnlijk ook in Walt Disney World te koop), maar ik heb geen idee wat ik het beste kan doen, want er lijken grote bedrijven tussen te zitten die het kunnen regelen, maar dus ook kleine (Nederlanders) bedrijven die het door kunnen sturen.

Iemand nog tips?

Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer