Praktische zaken Kelly Park/tubing

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Vera1971
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 sep 2010, 12:45

Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door Vera1971 »

Hallo allemaal,

Begin september gaan wij voor de 3e keer naar Florida. We hopen nu eindelijk een keer naar Kelly Park te gaan voor de tubing. Nu heb ik daar wat praktische vragen over die ik niet goed terug kan vinden met de zoekfunctie. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

- we weten dat we vroeg moeten komen, maar hoe vroeg is genoeg, op een doordeweekse dag begin september?
- we willen tubes huren. Ik begreep dat dat net buiten het park is. Maar als je de tubes huurt en het is toch vol in het park? Of zie je dat al bij het verhuurpunt?
- wat doe je met je spullen terwijl je lekker ronddobbert? Eten/drinken/telefoon e.d. kunnen we eventueel in de auto laten, maar handdoeken zou ik graag mee willen nemen, zodat je aan het eind van de tour even een handdoek om kunt slaan.
- is er in het park zelf een punt om wat te eten/drinken te kopen of moet je zelf alles meenemen?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties en als er nog ander tips zijn, hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door asv60 »

Wij waren er afgelopen Mei op een doordeweekse dag. We waren er toen rond 9 uur -9.30 uur en het was toen nog niet druk, denk dat dit in Sept ook zo zal zijn. Het is meestal alleen in de weekenden heel druk. Wij waren met z'n vijven en zijn nooit allemaal tegelijk het water ingegaan, zodat er iemand bij de spullen kon blijven.
Je komt, als je de natuurlijke lazy river afgaat, sowieso niet uit bij het punt waar je erin ging. Dus handdoek mee is niet nodig.
Er is een tentje om eten en drinken te kopen, maar weet niet of dat altijd open is.
Wij nemen altijd zelf alles mee in een koelbox.
Vlak voor het park zit idd een zaak waar je de tubes voor $7 p s kunt huren. Wat ze doen als het park vol is moet je terplekke maar ff vragen bij het verhuurpunt.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
marcie216
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 aug 2017, 09:23

Re: Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door marcie216 »

Wij zijn eind mei van dit jaar naar Kelly park geweest. Wij waren er ongeveer een half uur voordat het open ging, er stonden toen al een auto of 15-20 voor ons en ik denk toen het park open ging achter ons ook nog een auto of 20. Ik durf niet te zeggen hoeveel auto's er binnen gelaten worden maar dat zou je wel kunnen google'en.

Wij hebben gewoon op het grasveld onze handdoeken neergelegd, dicht bij het water. Zijn toen met onze tube naar het begin gelopen en toen afgedaald naar het 'middenstuk'. Hier liggen de meeste mensen. Je kan dan echter nog een stukje verder met je tube, maar je zou ook kunnen stoppen bij het middenstuk.

Let wel op, je kan volgens mij alleen contant betalen bij Kelly Park voor wat drinken en eten.
aapjea
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 feb 2014, 13:40

Re: Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door aapjea »

Virig jaar echt in de file gestaan daar voordat oark open ging en er werden nummertjes uitgedeeld. Op een gegeven moment waren de nummertjes op en die mensen konden er niet in. Dit was in corona tijd dus heel veel Amerikanen in eigen land op vakantie. Wij hadden bij de dollar tree banden en tubes gekocht en dat ging orima. Waterschoentjes misschien aan te raden want veel keien op de bodem en je moet stukje lopen naar het begin. Telefoons hadden wij in de auto gelaten rest gewoon op handdoeken op het veld. Hou er rekening in dat het water wel koud is. Echt de moeite waard
Richard033
Amerikafan
Berichten: 204
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Amersfoort

Re: Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door Richard033 »

Heel erg leuk om te doen, waardevolle spullen gewoon in de auto laten en de autosleutels in een waterdicht zakje stoppen tijdens het zwemmen. Banden hadden we vbn te voren al gekocht bij de Wallmart, samen met een pompje die op 12V werkt. Dat waren de kosten niet en ook bij het huis veel gemak van gehad. Wij hadden een koelbox met drinken mee, en daar de handoeken bij gelegd. En alles lag er nog gewoon bij terugkomst.
Vera1971
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 sep 2010, 12:45

Re: Praktische zaken Kelly Park/tubing

Bericht door Vera1971 »

Bedankt voor alle reacties, hier kunnen we wel wat mee :thumbup:
Rondreis met huurauto 15 dagen Florida 2007
Rondreis met camper 22 dagen West kust 2012
Rondreis met huurauto 21 dagen Texas en Deep South mei 2015
Rondreis met huurauto 16 dagen Florida april/mei 2019
Hotel in Orlando met huurauto 11 dagen september 2022
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer