Wedstrijd in Tampa- naar Orlando rijden

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
BJK2810
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 mar 2020, 16:58
Aantal x V.S. bezocht: 0

Wedstrijd in Tampa- naar Orlando rijden

Bericht door BJK2810 »

dag allemaal,

Deze zomer gaan wij naar Florida, waar we in principe 2 weken in Orlando zitten. We hebben kaartjes gekocht voor een NFL -wedstrijd in Tampa. De wedstrijd is in de avond en ik twijfel wat handig is.
Of na de wedstrijd weer terug naar Orlando (zal om 23 uur afgelopen zijn schat ik in)
Of voor een nacht een hotel boeken in Tampa: we moeten dan wel vroeg terug de volgende ochtend, omdat we die dag inchecken in Universal voor onze express pass tickets en optimaal daarvan gebruik willen maken.

Heeft iemand een tip/advies?
Gebruikersavatar
Amathanio
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 mei 2015, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Zwevezele
Contacteer:

Re: Wedstrijd in Tampa- naar Orlando rijden

Bericht door Amathanio »

Ik zou terugrijden naar Orlando. Dan ben je op het gemak de volgende ochtend. Het verkeer 's ochtends zal drukker zijn, laat staan dat er een traffic jam zou zijn. Dan ben je te laat in Universal. Ook nog eens inchecken na de wedstrijd, 's ochtends vrij vroeg uitchecken. Veel zal je niet geslapen hebben. Vermoedelijk zullen hotels al goed volgeboekt zijn en ook duurder zijn wegens de wedstrijd...
2011 Las Vegas Monster Jam World Finals
2012 Las Vegas Monster Jam World Finals
2014 Las Vegas - Los Angeles Themeparks
2016 Orlando/Miami Themeparks
2017 Miami/Orlando UMF - Themeparks
2019 Las Vegas/Los Angeles Monster Jam All Stars - Themeparks
2023 Orlando Themeparks
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Wedstrijd in Tampa- naar Orlando rijden

Bericht door Almere vak V »

Ik denk dat je de wedstrijd tegen de Dolphins bedoelt. Die wordt gespeeld in het pre-season om half 8 in de avond. De eerste regulier competitiewedstrijd is pas eind september. Ik weet niet of je dat nog steeds de zomer noemt? En die begint om half 5 in de middag.

Hou er wel rekening mee dat je naar een pre-season wedstrijd gaat. Er zal totaal ander publiek op de tribune zitten. Er bestaat zelfs een kans dat het niet vol zal zitten. Ook zullen de grote namen niet of amper spelen. Dus de sfeer zal niet die zijn van tijdens een reguliere NFL wedstrijd.

Ik zou altijd terugrijden naar Florida. Wedstrijd is op zaterdagavond. Is ergens tussen half 11 en 11 afgelopen. Dan ben je met een beetje mzzl voor 1 uur weer in Orlando. Maar goed, dat is meer mijn gevoel. Ik rij altijd terug. En als wij bij de Seahawks vandaan komen is het voor ons 3,5 uur rijden. En ook dan gaan we naar huis. Zelfs als we naar de Canucks gaan mag je daar 2 uur bij optellen en een half uur geneuzel aan de grens. Maar ook dan naar huis.
Je zou er op kunnen gokken dat het zondag is en dat het vroeg nog rustig is op de weg. Bij ons in het Noordwesten is dat zeker het geval. Maar of dat voor Florida ook geldt?? Maar doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt.

Plezier in ieder geval!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer