Ruim één jaar geleden (als het niet langer is) kwam ik tips halen voor onze honeymoon in Florida. Helaas alles uitgestld, maar we hopen nu te kunnen gaan! Nu is onze reis wel wat verandert sindsdien en helaas ook wat minder dagen doordat vakanties anders vallen.
Al geboekt: auto, vliegtickets en de hotels bij Disney (plus tickets van universal en disney)
26 mei: vliegen naar Orlando slapen op vliegveld
27 mei: Orlando: auto ophalen, walmart langs, eventueel premium outlet, in de avond of middag universal
28 mei: Universal studios (hop tickets), in de avond naar Disney POP hotel rijden
29 mei: Disney
30 mei: Disney
31 mei: Disney - om 6u aanrijden naar weeki wachi river
1 juni: ochtend kayakken - Clearwater beach
2 juni: Clearwater beach
3 juni: Clearwater beach - Fort Myers
4 juni: Fort Myers
5 juni: Fort Myers -
6 juni
7 juni:
8 juni:
9 juni:
10 juni: ? - Cape Camaveral space station bezoeken (zo vroeg mogelijk zijn willen best ergens vandaan rijden in de ochtend)
11 juni: Cape Canaveral - Orlando (vroeg aanrijden - auto inleveren op airport - uber naar Disney park)
12 juni: Disney
13 juni: Disney
14 juni: ochtend Disney - uber naar vliegveld om 4 u op vliegveld zijn)
vragen:
- Ik kwam er gisteren toevallig achter dat onze vlucht van Atlanta was geannuleerd en we nu een overstap hadden van 0.44 min. na wat bellen met KLM hebben we nu een overstap van 1:30, nog krapjes heb ik het gevoel voor 2 personen. We zouden nog een langere overstap kunnen hebben want er is nog 1 vlucht die dag na ons die naar Orlando gaat van United
KLM kwam zelf niet met deze optie toen ik belde erover, zou ik dit wel kunnen aandragen of zou ik hiervoor met united kunnen bellen?
- We twijfelen over een hotel van universal waarbij je onbeperkte express pass tickets erbij krijgt, we hebben ongeveer een lange middag/ 1 hele dag bij universal en willen proberen zoveel mogelijk van beide parken te doen (in ieder geval beide harry potter gedeeltes) raden jullie het dan aan?
- hotels die worden aangeraden zijn welkom, alleen disney staat vast qua hotels (onsite)
- Vanaf 5 juni loop ik een beetje vast hoe het slimste in te delen: we nog willen doen in die dagen zijn Everglades, en Miami Beach (Fort Lauderdale) en misschien nog bij fort myers of clearwater een extra nacht
- Eerst wilden we key west erbij doen, maar omdat het anders alleen maar op en neer racen was + de meeste op dit forum niet bijster enthousiast hebben we die eruit gelaten zodat we hopelijk op andere plekken wat rustiger aan kunnen doen.
- andere tips altijd welkom