Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 473
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door nwolf »

Kaartjes voor Disney 1 dag kun je volgens mij alleen nog maar kopen bij UndercoverTourist, meeste sites betaal je voor 2 of meer dagen.
Zelfs op de disneysite zelf kan ik ze niet meer aankomen voor 1 dag:

Adult Admission (10+) $134,69.00 p/p kosten ze bij Undercovertourist en ik heb vaker daar besteld, prima site!

je moet ook van te voren reserveren dus dat is ook wel een dingetje, vol = vol dus als je aan de kassa nog moet reserveren en er is geen plek meer heb je pech.

Disneyworld ligt echt onder vuur de laatste tijd, de prijzen beginnen bijna belachelijk te worden voor wat je krijgt. parkeren komt hier ook nog bovenop A 35/40 dollar per dag.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door josea »

Oh ja, Undercovertourist kan inderdaad, maar dan heb je ze zonder Genie+ en moet je dat later nog toevoegen. Mét Genie+ kan weer niet voor één dag, zo raar allemaal….
Als ik nu kijk zijn ze trouwens $145,56 voor één dag :?
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 473
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door nwolf »

Hangt af voor welke dag ;)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door Disney-Golf »

nwolf schreef:
04 apr 2022, 11:58
Disney-world ligt echt onder vuur de laatste tijd, de prijzen beginnen bijna belachelijk te worden voor wat je krijgt. parkeren komt hier ook nog bovenop A 35/40 dollar per dag.
F.Y.I.: Disney ligt al jaren onder vuur en toch blijven de mensen komen en betalen… Dat gaat heus niet veranderen hoor!
Ik herinner me nog de heisa toen het toegang ticket meer dan $100 werd.
Goh, niemand ging nog komen, waar haalde Disney het in z’n hoofd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 473
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door nwolf »

@Disney-Golf, true, en nu ook diezelfde hekse rondom parijs die ook de prijzen opvoert (alleen zijn Fransen geen Amerikanen dus....)

Maar denk wel dat universal nu echt gevaarlijk dicht in de buurt begint te komen met beleving/prijs verhouding.
in 2019 nog 2 grote disneyparken gedaan maar met name Epcot het 1e grote gedeelte (niet het landen gebied) mag wel wat meer liefde krijgen voor die prijs :D
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door Disney-Golf »

Ook zoiets wat al jaren aansleept… Disney prijzen stijgen, Universal’s en Sea world’s ook.
Zo is het net of zij zijn niet begonnen met de prijs stijging… 🤦‍♂️😂🤣

Wij skippen gewoonlijk het eerste deel van Epcot en steken meteen door naar de landen.
Zo zie je maar waar de één t.o.v. de ander hun voorkeuren liggen? 🤷‍♂️👍
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door Coyote »

Wat ik laatst zag op Youtube. Je kunt voor de Disney parken naast je normale toegangspas een extra pas kopen zodat je bij bepaalde attracties soms eerder aan de beurt bent. Echter, voor sommige attracties geldt dan nog eens een extra fee om sneller aan de beurt te zijn... :roll:

Dus, je betaalt soms 3x om eerder aan de beurt te zijn en de rijen te kunnen skippen.

Ben al heel wat jaren niet meer in de pretparken van Disney geweest maar weet niet of ik dat bij een volgend bezoek aan Florida ook nog wel wil op deze manier.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 473
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Door de bomen de pretparken niet meer zien...

Bericht door nwolf »

Klopt en daar komt mijn haat/liefde met Disney ook een beetje vandaan...

ALs ik bv 1 dag naar Disney wil voor Star Wars land omdat ik een 10 jarige die helemaal into space/star wars is en ik wil graag Rise of the Resistance doen maar geen uren in de rij staan dan heb je ongeveer :

125,- toegang P/P
20,- voor de nieuwe fastpass p/p

Dan kan ik ook nog ervoor kiezen om genie+ te nemen voor de andere attracties die een normale fastpass hebben wat ook zo'n 20 p/p kost (Genie+ en is dus voor sommige attracties niet geldig).
Laat zeggen dat ik geen shuttle pak vanuit het hotel en met de auto ga komt daar ook nog 25,- bij voor parkeren.
Nu haal ik misschien wat dollars en euro's door elkaar maar om een beeld te krijgen :

250,- toegang, 40 euro 1 attractie, 40 euro Genie+ en 25 euro voor de auto : 355,- /2 = 177,- Per persoon voor 1 dagje Disney "magic" zonder enorme wachtrijen......

En dan heb je zoiets gedaan, kom je in Nederland en hoor je iedereen weer zeuren dat de efteling zo duur is en dat mensen niet kunnen wachten tot de AH weer met een actie komt :lol: :lol: :lol:
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer