COVID-19 test Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
IrisFM
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2016, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

COVID-19 test Orlando

Bericht door IrisFM »

Hi!

Het ziet er naar uit dat we onze dochter (3 jaar) na aankomst binnen 3 - 5 dagen moeten laten testen. Iemand enig idee waar dit (goedkoop) kan in Orlando?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
JeroenB
Amerikafan
Berichten: 345
Lid geworden op: 13 sep 2010, 16:03
Locatie: Clermont, Florida

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door JeroenB »

Ik zou eerst even afwachten wat de vereisten zijn want er wordt nu alleen vermeld dat je mogelijk een test moet doen, er staat niets omschreven aan eisen voor de test dus kun je op dit moment ook een zelftest doen en dan voldoe je aan de eisen zoals die er nu staan.

Zonder extra informatie kun je alle kanten op met die eis. Als bewijs laat je het filmen door iemand dat je de test afneemt en de uitslag.

In Orlando zijn de algemene testlocaties alleen is het mij niet duidelijk of je daar als toerist ook getest kunt worden, daarnaast heb je bedrijven die het aanbieden en die prijzen liepen een paar maanden geleden vanaf zo'n $150,- tot hogere bedragen.

Zelf reis ik in december ook die kant op met een kind welke niet gevaccineerd is omdat het niet kan in NL voor zijn leeftijd maar ga me niet op voorhand druk maken over deze regel op de CDC website. Eerst zien in hoeverre dit allemaal ten uitvoer wordt gebracht en wat er op je attest staat die je zou moeten tekenen.
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door Dutchess »

Mocht je besluiten een zelftest te doen, neem die dan mee vanuit Nederland, want daar zijn ze veeeeel goedkoper!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
IrisFM
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2016, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door IrisFM »

JeroenB schreef:
03 nov 2021, 21:45
Ik zou eerst even afwachten wat de vereisten zijn want er wordt nu alleen vermeld dat je mogelijk een test moet doen, er staat niets omschreven aan eisen voor de test dus kun je op dit moment ook een zelftest doen en dan voldoe je aan de eisen zoals die er nu staan.

Zonder extra informatie kun je alle kanten op met die eis. Als bewijs laat je het filmen door iemand dat je de test afneemt en de uitslag.

In Orlando zijn de algemene testlocaties alleen is het mij niet duidelijk of je daar als toerist ook getest kunt worden, daarnaast heb je bedrijven die het aanbieden en die prijzen liepen een paar maanden geleden vanaf zo'n $150,- tot hogere bedragen.

Zelf reis ik in december ook die kant op met een kind welke niet gevaccineerd is omdat het niet kan in NL voor zijn leeftijd maar ga me niet op voorhand druk maken over deze regel op de CDC website. Eerst zien in hoeverre dit allemaal ten uitvoer wordt gebracht en wat er op je attest staat die je zou moeten tekenen.
Bedankt voor je reactie! Helaas kan ik niet veel langer afwachten, gezien we maandag vertrekken. Op het attestation form van CDC spreken ze over een viral test, net zo'n test als voor vertrek (antigen of pcr)
IrisFM
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2016, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door IrisFM »

Dutchess schreef:
03 nov 2021, 22:35
Mocht je besluiten een zelftest te doen, neem die dan mee vanuit Nederland, want daar zijn ze veeeeel goedkoper!
Bedankt voor de tip! Zal ze gelijk klaarleggen
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door Disney-Golf »

Dutchess schreef:
03 nov 2021, 22:35
Mocht je besluiten een zelftest te doen, neem die dan mee vanuit Nederland, want daar zijn ze veeeeel goedkoper!
Wat betaal je dan in Nederland?
Ik betaal $150 voor 6 testen… 🤷‍♂️
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door harryh »

Zelftest kost hier €2,99 of soms minder ...
https://www.kruidvat.nl/flowflex-covid- ... /p/5455493
YvonnevZ
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2022, 11:34

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door YvonnevZ »

Hoe hebben jullie het opgelost met betrekking tot de covid test voor kinderen op dag 3-5 na aankomst in USA?
Laatst gewijzigd door YvonnevZ op 03 feb 2022, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
YvonnevZ
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2022, 11:34

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door YvonnevZ »

Disney-Golf schreef:
04 nov 2021, 14:04
Dutchess schreef:
03 nov 2021, 22:35
Mocht je besluiten een zelftest te doen, neem die dan mee vanuit Nederland, want daar zijn ze veeeeel goedkoper!
Wat betaal je dan in Nederland?
Ik betaal $150 voor 6 testen… 🤷‍♂️
In Nederland betaal je circa € 15,00 voor 5 testen
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: COVID-19 test Orlando

Bericht door harryh »

Welkom op dit forum @YvonnevZ, je kunt je vraag beter in het algemene topic over testen in de VS stellen dan hier. Maar voor je dezelfde vraag daar stelt, hij is al regelmatig voorbij gekomen, heb je die topics al bekeken? viewtopic.php?f=10&t=77469 en viewtopic.php?f=10&t=77415

Verder nog even dit: Kijk je ook even hier viewtopic.php?f=1&t=32149, ik mis een introductie?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer