Hotelprijzen x 2?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotelprijzen x 2?

Bericht door Marcel5050 »

bedeve schreef:
12 okt 2021, 10:38
:offtopic: :offtopic:


@Marcel5050 Waar vlieg jij op als je naar Daytona gaat ?

Welk vak ga jij zitten ?
Ik vlieg nu naar Miami omdat ik daar nog nooit geweest ben en wil de Everglades bezoeken.Blijf daar drie dagen en rijd dan verder via drie dagen Daytona naar Georgia,Memphis enz..maar daar moet ik de route nog uitzoeken.Toen ik vorige keer naar Bike week ging ben ik naar Orlando gevlogen
maar dat was met een ganse groep H.D.rijders.(ik was de enige jap rijder en werd uitzonderlijk toegelaten)Waar ik ga zitten weet ik nog niet moet kaarten nog bestellen.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Hotelprijzen x 2?

Bericht door Tipsy_1 »

Terpies schreef:
12 okt 2021, 09:31
Boek dus altijd annuleerbaar want de prijzen zullen heus niet zo hoog blijven.
Dat is een goed advies.
Hoewel ik zelf moet zeggen dat ik de prijzen dit jaar in de US (wij gaan veel op trips hier ) enorm hoog vond/vind in bepaalde streken. Bvb New England dit najaar : niet normaal, een BW of schamele Days Inn durft makkelijk 300$ dollar vragen. Per nacht. Veel hoger dan tijdens Covid en pre Covid.
Scheelt wel erg van streek tot streek. Bvb in Wv vind je wel nog makkelijk iets van 70$.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotelprijzen x 2?

Bericht door Marcel5050 »

Marcel5050 schreef:
11 okt 2021, 18:08


Heb toch nog iets gevonden,ik ga wel tweede weekend daar ik naar de 200 miles wil gaan zien,408€ voor drie nachten,kamer met zeezicht en ontbijt inbegrepen.Kan ik mee leven.
Vandaag mail gekregen van betreffende hotel dat ze de boeking annuleren en bieden me een ander hotel aan,de eventuele meerprijs zouden ze me na mijn verblijf ginds terugbetalen na opsturen factuur.Dat geeft geen ontbijt en krijgt op boeking een score van 4,6 dus dat ga ik niet nemen.We zoeken verder.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer