Route van Miami naar Orlando.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
ChantalVW
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:46

Route van Miami naar Orlando.

Bericht door ChantalVW »

Ben benieuw of jullie nog leuke tips hebben.
Wij willen na een weekend Miami naar ons huis in Davenport rijden. Nu is de snelste route nogal saai en ik ga met iemand die nog nooit in Florida geweest is. Mijn plan is om vanuit Miami via de 41 te vertrekken om de looproad te rijden of een wandeling over de boardwalk te maken.
En van daaruit naar Davenport te rijden. We willen daar de hele dag de tijd voor nemen, zijn er nog leuke stops onderweg die we niet mogen missen?
Ik denk dan aan een leuke lunchplek, een korte wandeling, of een leuke plaats om even te stoppen.
Richard033
Amerikafan
Berichten: 204
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Amersfoort

Re: Route van Miami naar Orlando.

Bericht door Richard033 »

skunkape.info

Hier zijn wij de laatste keer geweest, slaat totaal nergens op. Maar was gewoon een hele leuke stop, foto bij het beeld van de skunkape gemaakt en wat prullen gekocht.

Iets verderop zit volgens mij het kleinste postkantoor van de VS of Florida. Big Cypress Bend Boardwalk is ook leuk, maar dan ben je al voorbij de 29 en moet je behoorlijk door en omrijden.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Route van Miami naar Orlando.

Bericht door ADE01 »

Geen specifieke tips maar via de golf kant is maar een uurtje langer rijden vanuit Miami richting Davenport dan de snelste weg via de turnpike. Dan kun je door de everglades en stoppen ergens in Naples, Fort Meyers, aan het strand, enz. Je kunt na Fort Meyers ook nog de 17 pakken, helemaal door het binnenland omhoog tot aan Haines City waar je de 27 op kunt. Dan zie je een heel stuk van het niet-toeristische Florida ipv saaie snelweg.
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: Route van Miami naar Orlando.

Bericht door analogkid »

Wij zijn een keer via de 27 gereden. Je komt dan langs Highland Hammock State Park, één van de mooiste parken die wij gezien hebben. Je komt ook nog langs Bok Tower Garden.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Route van Miami naar Orlando.

Bericht door sunnyrojo »

ChantalVW schreef:
30 nov 2020, 20:22
Ben benieuw of jullie nog leuke tips hebben.
Wij willen na een weekend Miami naar ons huis in Davenport rijden. Nu is de snelste route nogal saai en ik ga met iemand die nog nooit in Florida geweest is. Mijn plan is om vanuit Miami via de 41 te vertrekken om de looproad te rijden of een wandeling over de boardwalk te maken.
En van daaruit naar Davenport te rijden. We willen daar de hele dag de tijd voor nemen, zijn er nog leuke stops onderweg die we niet mogen missen?
Ik denk dan aan een leuke lunchplek, een korte wandeling, of een leuke plaats om even te stoppen.
Wat grappig hier hetzelfde id maar dan van ons huis in Davenport naar Miami/Key Largo. Onze jongere vrienden zijn best nog avontuurlijk dus zo'n kanotour in Everglades is een aanrader, ik volg mee hoor......
De plannen zijn wat opgeschoven naar eind mei 2021 dus hopelijk komt het er dit keer wel van.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer