De Keys, wel of niet?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Gebruikersavatar
MelM
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 mei 2020, 15:36

Re: De Keys, wel of niet?

Bericht door MelM »

Katja schreef:
02 jun 2020, 09:08
Ik denk dat iedereen zijn eigen keuzes daarin maakt. Duval street had ik echt helemaal niets mee, vond zo druk en door de toeristen had het niet de sfeer waar ik van houd. Doe mij dan maar een stoffig stadje waar iedereen opkijkt dat er toeristen komen.
Sliepen jullie in het Hyatt Centric Key West? Daar heb ik net even naar gekeken maar voor onze data is dat bijna €600 per nacht.
Ja iedereen heeft zo zijn voorkeuren.

Ik weet dat Hyatt duur was, Ik was met mijn vriendin en haar zoon en ik met mijn kinderen (6 pers) en dan tikken hotels best hard aan.
Echter via de juiste weg kun je heel wat besparen, zo zat ik via mijn reisbureau voor een family room/appartment (6pers 3 slaapkamers) net boven de $ 300.- per nacht kwijt. (we waren er 2 nachten, 3 dagen) Maar door naar zo een sales praatje te gaan (je mag dat eens per 3 jaar) terwijl de kids in het zwembad lagen, kregen wij $ 250.- refund op de bill.
Hierdoor waren wij $ 350.- voor twee nachten kwijt. Dus ongeveer $ 30.- pp per nacht in een 5 sterren hotel.
Tja dan laat je de foto's zien, en horen mensen Hyatt Key West.... Maar was uiteidelijk best betaalbaar.
Ook voor het 3 dubbele zou ik het meteen doen, want het lag perfect, en was echt zijn 5 sterren waard.
Our lives begin to end the day we become silent about things that matter.
- Martin Luther King -
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: De Keys, wel of niet?

Bericht door harryh »

MelM schreef:
31 mei 2020, 21:21
Ik schrik er best wel van dat je de key's maar niets vond...
"Schrik", is dat niet wat overdreven? Iemand anders kan toch een andere mening hebben? Er zijn vele betere keuzes in Florida te maken, vind ik (en anderen met mij). "The Keys: You love them or you hate them"
Gebruikersavatar
MelM
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 mei 2020, 15:36

Re: De Keys, wel of niet?

Bericht door MelM »

Schrik is idd een verkeerde woordkeuze, Verbaasd was een beter woord geweest.
Mijn excuses voor het verkeerde woordgebruik, ik heb mijn jeugd niet in Nederland doorgebracht, dus soms.... 🙈
Our lives begin to end the day we become silent about things that matter.
- Martin Luther King -
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: De Keys, wel of niet?

Bericht door harryh »

:thumbup:
stoffelke
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2013, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: De Keys, wel of niet?

Bericht door stoffelke »

Ik vond Key West ook een toeristenval. Al was de jet ski tocht rond het eiland wel de moeite.
Bij een tweede bezoek onderweg de eilanden verkend. Vooral Islamorada was mooi, zalige beach bars en natuur, maar je moet van de US 1 af dan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer