Afijn.... ik heb begin november 4 tickets gevonden (AMS-DTW-MCO heen en MCO-AMS terug met Delta) voor 1715 euro. 14 dagen van 21 mei t/m 4 juni. Mijn jongste zoon is dan klaar met zijn VWO examen dus gaan we naar Orlando, Florida. Zij (mijn 2 zonen van 21 en 19) willen Disney en Universal bezoeken en wij gaan voor de natuur. Dus hebben we een week een villa gehuurd bij Orlando in de buurt en daarna nog 5 dagen net boven Clearwater. Geen roadtrip dit keer maar langere tijd op vaste plekken. Voor de meelezers hier een globale route:
do 21 mei: AMS - DTW - MCO (aankomst 18:22u) hotel BW Universal Inn (ik heb nog 2 gratis overnachtingen die ik in kan zetten)
vr 22 mei : Universal (denk dat we allemaal gaan, HP lijkt mij leuk) opnieuw hotel BW Universal Inn
za 23 mei : Universal en in de middag vertrek naar Villa in Clermont
zo 24 mei : Clermont waarschijnlijk een dagje zwemmen bij de villa
ma 25 mei : Disney (jongens) - natuur (wij)
di 26 mei : idem
wo 27 mei : idem of Cape Canaveral bezoeken (willen we ook heel graag allemaal)
do 28 mei : idem
vr 29 mei : idem
za 30 mei: onderweg naar New Point Richy voor een andere villa - onderweg dingen bekijken.
zo 31 mei : nog in te vullen maar de villa heeft kayaks waarmee je tussen dolfijnen kunt kayakken. Dus dat zal het wel worden
ma 1 jun : idem
di 2 jun : idem
wo 3 jun : inpakken en nog wat onderweg bekijken om 21:30u vliegen we rechtstreeks naar huis vanaf MCO
do 4 jun : 12:45u landing AMS - Thuis.
We moeten dus nog best wat dagen indelen. Zeker wat betreft ons programma. De jongens weten het wel. Die brengen we in de ochtend bij Disney en pikken we aan het einde van de dag weer op. Ik ben al dit forum aan het doorspitten naar tips voor ons. We houden heel erg van natuur en wandelen en ik fotografeer zeer graag natuur. Dus tips zijn welkom. Daar ben ik naar op zoek.... en ik ben nog flink aan het sparen voor de toegang van de parken want wat ik bespaar op de vliegtickets..... afijn dat is behoorlijk duur maar we hebben er erg veel zin in. YOLO en het jaar daarna gaan we toch niet......