Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaartjes Universal

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Kaartjes Universal

Bericht door Tantelotje »

Er is vast al veel over gezegd, maar voorheen heb ik me hier nooit mee bezig gehouden. Dus ik stel de vraag toch maar.

In maart gaan wij (stel) met mijn ouders naar Florida. Van ons vieren ben ik de enige die achtbanen leuk vind. We hebben dus niet zo heel veel te zoeken in een pretpark. Maar... mijn moeder en ik vinden Harry Potter erg leuk.

Dus hoe leuk zou het zijn om naar Universal te gaan. Nu heb ik daar al iets over laten vallen tegen mijn moeder en die ziet het helemaal zitten (de mannen doen die dag iets anders want die hebben er helemaal niks mee).
Heb ik ook nog per ongeluk laten vallen dat ik die kaarten wel zou regelen. Dat was natuurlijk voordat ik de prijs had gezien... domdomdom :lol: :lol:

Maar goed, beloofd is beloofd. Ook al gaat het maar om 1 dag, en vooral voor het Harry Potter deel. Want vind het natuurlijk zelf ook hartstikke leuk.
Heeft iemand misschien nog een goed idee om slim kaarten te kopen? En eigenlijk nog de belangrijkste vraag: is het een plus om een kaartje voor beide parken te hebben, vooral dus met HP in het achterhoofd, of juist niet...

Er zijn vast ervaringsdeskundigen die hier wat over kunnen zeggen :thumbup:
Bryan K
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Kaartjes Universal

Bericht door Bryan K »

Ik heb geen direct advies voor het goedkoper krijgen van kaartjes van universal... En ben het met je eens, het kost nogal wat :shock:.

Maar goed! Wat betreft je interesse in Harry Potter is het een absolute aanrader om de park hopper te pakken. Beide parken hebben namelijk een gedeelte van Harry Potter. Studios heeft namelijk de wegisweg en island of adventure heeft het kasteel met het "dorp"(ben de naam even kwijt...). Plus met een park hopper kun je mee in de stoomtrein! Wat natuurlijk als Harry Potter fan onderdeel is van de experience.
Tantelotje
Amerikakenner

Ik was er al bang voor :D

Bedankt!
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Universal heeft het zo opgezet dat je wel een kaartje moet kopen voor beide parken als je alles van HP wilt zien.

Wat wellicht leuk is, ik weet niet of jullie van waterparken houden? Dan zou bv een 3 dagen kaart via attraction tickets direct een goede oplossing kunnen zijn:
https://www.attractionticketsdirect.ie/ ... rer-ticket
Je betaald nu in November 317 euro pp voor een 3 parken pas (dus ook Volcano Bay) en dan krijg je 14 dagen toegang.

Eendagskaarten zijn eigenlijk nooit interessant met kortingen en volgens mij betaal je dan bijna altijd de volle mep.
stekun
Amerika-ontdekker

Bericht door stekun »

Ik zou kaartjes op https://www.undercovertourist.com/orlan ... do-resort/ bestellen. Je hebt daar een parkhopper ticket voor 3 dagen naar alle 3 de parken voor 253 dollar. is toch een stukje goedkoper :) :thumbup:
Tantelotje
Amerikakenner

Ik ga er naar kijken, dank jullie wel! :thumbup:
Ragjee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Ragjee »

Hebben hier mensen al ervaring met bovengenoemde site?
Kun je dit eigenlijk combineren dan met express pass om de wachttijden de skippen?
Zomer 2025: Zuidwesten
Zomer 2023: Rondje SLC
Dec 2021: NYC + Washington DC
Zomer 2019: Zuidwesten
Mei 2017: NYC
maart 2016: NYC
MiamiBeachLady
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door MiamiBeachLady »

Je kunt ook op Craigslist.org kijken. Dit is de Amerikaanse Marktplaats. Daar heb ik de hopper tickets for $85 per persoon gezien. Maar pas op voor dieven. Een eerlijke verkoper met echte kaartjes zal altijd bereid zijn je te ontmoeten bij het park en je hoeft pas te betalen als je ingecheckt hebt en dus zeker weet dat de kaartjes echt zijn.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Ragjee schreef:
23 nov 2019, 18:07
Hebben hier mensen al ervaring met bovengenoemde site?
Kun je dit eigenlijk combineren dan met express pass om de wachttijden de skippen?
Wij hebben daar ervaring mee. En die was gewoon positief. Na bestellen ontvang je een mailtje met een download link, waarmee je de e-tickets kan downloaden. Je kunt die uitprinten. Of je ook je teledoonscherm kan laten scannen weet ik eigenlijk niet.

In beide parken kun je vervolgens express passes kopen. Tip: in IOA staat voor de winkel in het entreegebied een kraampje waar je deze ook kunt kopen. Zelden een rij, terwijl bij de kassa's altijd lange rijen staan.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb ook ervaring met beide websites, zijn prima betrouwbaar !

En als antwoord nog op de topic starter, 1-daagse kaarten zijn feitelijk niet goedkoper te krijgen (hooguit ergens een paar dollar). Wij betaalden vorig jaar zomer ook iets van .... $ 190 per persoon voor een Hopper kaartje !!! Met 4 fans, en 2 niet fans, van HP, moesten we wel deze kaartjes doen. Voor de 2 niet fans (waaronder ikzelf) wel erg veel geld ... De HP fans waren lyrisch ! Dus tja ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Tantelotje
Amerikakenner

Als ik dit zo lees ben ik bang dat er niks anders op zit dan 2 Hopper kaartjes te kopen...
Moeten we maar een gevalletje betalen-en-snel-weer-vergeten van maken :lol:

Bedankt voor de reacties!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer