Reis frankarnold: tips gevraagd over reisschema Orlando - Miami.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
frankarnold
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2019, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis frankarnold: tips gevraagd over reisschema Orlando - Miami.

Bericht door frankarnold »

Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en ga eind april 2020 met mijn gezin (vrouw en 3 zoons 14,12 & 8) naar Amerika, we gaan eerst 5 dagen naar New York en dan een binnenlandse vlucht naar Orlando om 10 dagen later weer vanaf Miami naar Amsterdam te gaan. Ik heb al erg veel gelezen op het forum en ben er achter dat ik veel meer wil doen dan mogelijk is. Ik heb een schema gemaakt en twijfel vooral over de laatste dagen, heb twee nachten geboekt op Key Largo en dan de laatste twee nachten in Miami. Ik vraag me af of ik nog naar Key West moet gaan of niet?
Als er iemand is die tips wil geven op mijn voorlopige schema dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

Groeten, Frank.

Dag 1: New York - Orlando
Dag 2: Orlando Verkennen & bezoek aan Orlando Premium Outlets
Dag 3: Seaworld
Dag 4: Orlando - Port Charlotte (Ochtend: Tampa, Middag Saint Petersburg)
Dag 5: Myakka State Park naar de Deep Hole, Middag: Siesta Key Beach
Dag 6: Sanibel en Captivia & Fort Myers
Dag 7: Port Charlotte - Key Largo (onderweg stoppen voor airbboot in de everglades https://www.evergladessafaripark.com)
Dag 8: Key largo
Dag 9: Miami
Dag 10: Miami
Dag 11: Miami - Amsterdam (Vertrek naar Nederland 19:50) Ochtend/ Middag: Shoppen Bayside Marketplace
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Tips over reisschema Orlando - Miami

Bericht door sanook »

Of Key West de moeite voor je is weet je pas als je er geweest bent :). Ik zou in jouw geval 1 nacht Key Largo doen en 1 nacht Key West.
Shoppen Bayside Marketplace moet je niet teveel van voorstellen, is meer een soort markt dan winkelcentrum.
Misschien is een bezoek aan Sawgrass Mills of de Aventura Mall interessanter als je wilt shoppen. Of Lincoln Road in Miami Beach (en wat eten op Espanola Way).
frankarnold
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2019, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tips over reisschema Orlando - Miami

Bericht door frankarnold »

Bedankt voor je informatie, Aventura Mall ziet er idd interessanter uit ook denk ik dat ik voor 1 nacht key largo ga en 1 nacht key West.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer